För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
13 april har jag BIM. Tror du mensen förbereder sig så långt innan....kanske.
Säkert ingenting! Som vanligt..
Hejhej!
En fråga..
Skulle ha ägglossning på söndag enligt pt appen men testade första gången idag med cb Äl test och visade positivt.. men "ursäkta infon" mina flytningar idag har varit vitslemmiga och inte genomskinliga "som de ska " nån som vet nått eller varit med om liknande ? Är de försent att pricka in ? Fick till de i söndags också men inget mer än så.. Såå förvirrad och besviken.
Hade vita igår också men inte lika slemmiga som idag, lite trådiga idag också..
13 april har jag BIM. Tror du mensen förbereder sig så långt innan....kanske.
Säkert ingenting! Som vanligt..
Hade vita igår också men inte lika slemmiga som idag, lite trådiga idag också..
Låter helt klart som fertilt sekret så äl-testet stämmer nog. Med andra ord är äl på ingång för dig så mys på. Det är inte för sent än.
Hm kanske den kan göra, har ju nyss haft ett ma. Så kroppen kanske är ur balans. Kände dock tydligt av äl den 1 och 2 april.
Har nu även( äckelvarning) vita tjocka flytningar, lite sega, nästan som äl-flytningar fast vita och blandat med såna lotionflytningar.
Menssvullen och det strålar ut i ljumskarna.
Bara att vänta och se ;)
Tack för svar :)
Men att de just är vita och inte genomskinliga gör mig lite orolig och fundersam, men får hoppas på de bästa endå!
Hej!
Frågor på symptom... har ömma bröstvårtor och molverk är BIM -5 idag... brukar inte ha mensvärk förrän 1-3 dagar innan... vågar man hoppas?