• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Annisens81
    Sofiiakarin skrev 2017-04-06 18:11:39 följande:
    Då hade du o jag samma dag för än. Hade den 1 april enligt natural cycles. O jag kände av de! Hade ont.

Har också sådana flytningar haha.. mina flytningar är mycket o mer som lotion som du säger. O jag hoppas så! Tråkigt med ditt mf :( . Vet hur de känns...
    Åh vad kul:)!

Får se hur länge jag kan hålla mig från att testa haha!!

Trots att jag varit gravid 8 ggr så glömmer jag hur det känns!

Ja:/ det är verkligen hemskt
  • Mirs115
    Anonym (hejaheja) skrev 2017-04-05 23:44:16 följande:

Låter precis som om det vore jag som skrivit det där!! Min ägglossning har dock blivit mer regelbunden och kommit "varje" månad nu på senare dagar, men för cirka ett år sedan hade jag precis som du i cirka 3 månader i följd! :)

Jaså, intressant! "Skönt" att höra att man inte är ensam. Vet du vad det berodde på? Eller gjorde du något speciellt för att det skulle bli bättre?

Har haft såhär i perioder sen flera år tillbaka. Har gissat på hormonell obalans, men det är bara min egen gissning
  • Mirs115
    Emmie79 skrev 2017-04-06 07:00:07 följande:

Här är bilden om någon vill analysera.

Tycker mig också se ett streck. Håller tummarna att det blir starkare
  • Emmie79
    Mirs115 skrev 2017-04-06 20:04:25 följande:
    Tycker mig också se ett streck. Håller tummarna att det blir starkare
    Ska testa i morgon bitti med CB digital. Är så himla nervös!!
  • Milou3
    Annisens81 skrev 2017-04-06 18:59:30 följande:

Åh vad kul:)!

Får se hur länge jag kan hålla mig från att testa haha!!

Trots att jag varit gravid 8 ggr så glömmer jag hur det känns!

Ja:/ det är verkligen hemskt

Har också varit gravid 8 ggr! Känns lite väl mycket mtp att jag bara har 2 barn. Men skönt att höra att det finns fler :)
  • Annisens81
    Milou3 skrev 2017-04-06 20:23:20 följande:
    Har också varit gravid 8 ggr! Känns lite väl mycket mtp att jag bara har 2 barn. Men skönt att höra att det finns fler :)
    Har 4 barn. Ja det är sorgligt :/ att man ska behöva gå igenom det där.

Hoppas på en 5:e och sista lyckad graviditet nu :)
  • Annisens81
    Lisa91 skrev 2017-04-06 17:28:44 följande:

Hejhej!

En fråga..

Skulle ha ägglossning på söndag enligt pt appen men testade första gången idag med cb Äl test och visade positivt.. men "ursäkta infon" mina flytningar idag har varit vitslemmiga och inte genomskinliga "som de ska " nån som vet nått eller varit med om liknande ? Är de försent att pricka in ? Fick till de i söndags också men inget mer än så.. Såå förvirrad och besviken.

Hej, vita är mina flytningar nu, 5 dagar efter äl. Inte lika ältrådiga då. Mer krämiga(fy haha). Hade älflytningar ca3-4 dagar under äl.

Tror just färgen på älflytningarna kan variera, äggviteliknande till lite vitare.

Kör på bara:)! Du har nog äl när som!
  • Anonym (Lillen)

Fick min mens bim+14.. Så inget plus här inte bättre lycka nästa månad

• Anonym (hejaheja)
    Mirs115 skrev 2017-04-06 19:58:59 följande:
    Jaså, intressant! "Skönt" att höra att man inte är ensam. Vet du vad det berodde på? Eller gjorde du något speciellt för att det skulle bli bättre?

Har haft såhär i perioder sen flera år tillbaka. Har gissat på hormonell obalans, men det är bara min egen gissning
    Nej, jag minns att det tog några månader och att jag tänkte att "usch, jag gör vad som helst för att det ska släppa!". Och sedan blev det helt oväntat bra av sig självt. Och jag gjorde faktiskt ingenting åt det Solig

Hörde av en BM senare att det inte alls va konstigt utan att det kan hända alla, men att det ofta brukar komma igång efter någon månad igen sen {#emotions_dlg.flower}

Hormonell obalans är jag övertygad om att det var! Jag själv hade problem med min hy den här perioden och en mängd andra saker som kändes kopplade till hormonerna. Slutade helt tvärt av sig självt iaf Skrattande
  • Milou3
    Annisens81 skrev 2017-04-06 20:29:33 följande:

Har 4 barn. Ja det är sorgligt :/ att man ska behöva gå igenom det där.

Hoppas på en 5:e och sista lyckad graviditet nu :)

Jag har bara haft mf 1 gång, de andra 5 har varit aborter.

Min kropp envisades med att bli gravid trots minipiller och avbrutet samlag en tid i livet då jag måste varit jäkligt fertil. Runt 34 faktiskt! Nu vid 40 har jag träffat mannen i mitt liv och vill ha en kärlekstrea! Lite svårare nu.

Hoppas Rosenrot gör susen denna månad!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017