• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Isathe

En dum fråga kanske.....
    Men känner ni alla av när ni har ägglossning?
    Jag fick en glad gubbe i morse på ägglossningstestet så borde ägglossa inom 12h-48h, eller vad det nu var för intervall. Känner egentligen ingenting just nu och knäpp som jag är oroar jag mig för att de bara är en stegring utan ägglossning....

• Pasgetti

Jag är också från mars tråden men det ser ut som att jag kommer få flytta vidare till maj tråden. Ska testa en gång till på söndag om mensen inte dykt upp än. Men känner inga som helst symptom, men har samma sorts flytningar jag brukar få innan mens så ser inte alls ljust ut för min del :(

• Jooosen

Spottings typ! Fan!!!!! Fast Kanake inte ska klaga med tanke på vad som händer i Stockholm just nu

• orzia1
    Jooosen skrev 2017-04-07 17:09:05 följande:

Spottings typ! Fan!!!!! Fast Kanake inte ska klaga med tanke på vad som händer i Stockholm just nu

Nej man får lite perspektiv när sånt händer. Vid varje attack tänker jag, jag vill nog inte sätta fler barn till denna värld
  • orzia1
    Jooosen skrev 2017-04-07 17:09:05 följande:

Nej man får lite perspektiv när sånt händer. Vid varje attack tänker jag, jag vill nog inte sätta fler barn till denna värld
  • Jooosen
    orzia1 skrev 2017-04-07 17:19:42 följande:

Aa verkligen ...
  • Emmie79

Ja detta satte ju allt i perspektiv. Var i korsningen Drottninggatan/Kungsgatan 10 min innan detta hände... Så otroligt skrämmande.

För er som trots detta vill ägna tid åt att tolka gravtest och som oroar er för negativa eller svaga test vill jag dela med mig av hur mitt test såg ut igår på morgonen (överst), 1 timme senare (mitten) och 24h senare (underst).

Dagen efter testade jag positivt med CB digital.

• Jooosen
    Emmie79 skrev 2017-04-07 18:05:18 följande:

Ja detta satte ju allt i perspektiv. Var i korsningen Drottninggatan/Kungsgatan 10 min innan detta hände... Så otroligt skrämmande.

För er som trots detta vill ägna tid åt att tolka gravtest och som oroar er för negativa eller svaga test vill jag dela med mig av hur mitt test såg ut igår på morgonen (överst), 1 timme senare (mitten) och 24h senare (underst).

Grattis! Va galet att gyn testade dig negativt! Vilken lycka!!!!
  • Milou3
    Isathe skrev 2017-04-07 15:37:00 följande:

En dum fråga kanske.....

Men känner ni alla av när ni har ägglossning?

Jag fick en glad gubbe i morse på ägglossningstestet så borde ägglossa inom 12h-48h, eller vad det nu var för intervall. Känner egentligen ingenting just nu och knäpp som jag är oroar jag mig för att de bara är en stegring utan ägglossning....

Jag har alltid känt av rejäla ägglossningar. Så att jag behövt ta Ipren. Men kämpar ändå med att bli gravid och få den att stanna. Strax på försök 4 efter tidigt mf.
  • Emmie79
    Emmie79 skrev 2017-04-07 18:05:18 följande:

Oj, de två andra bilderna kom inte med. Här är dem:

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017