För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Finns det fler här som väntar på ÄL? :)
Inte om du hade en senare äl än du tror :)
Upp mot 12 dagar kan man få det. Men vanligast är väl runt 6-9
Men alltså... äl+8 och har som mensvärk redan. Har normalt 13 dagar lutealfas. Värken började lite smått äl+6. Blir värre och mer ihållande för var dag. Undra om kroppen jäklas med en eller om det faktiskt händer nått fantastiskt där inne. Rädd att få upp förhoppningarna för mycket.
Men alltså... äl+8 och har som mensvärk redan. Har normalt 13 dagar lutealfas. Värken började lite smått äl+6. Blir värre och mer ihållande för var dag. Undra om kroppen jäklas med en eller om det faktiskt händer nått fantastiskt där inne. Rädd att få upp förhoppningarna för mycket.
Har direkt inga symtom , kissar mer dock har jag märkt men det verkar ha "lugnat sig" då för bara några dagar sen sprang jag på toa hela tiden kändes det som men nu inte lika ofta.
Men annars inget, inga ömmande bröst eller så. Lite mensvärk på morgana dock inget som gör ont.
Har du några? Har din mens vart såhär sen förr? Detta är första gången min är sen mer än 2 dagar, så på dag 3 hade man jo stora förhoppningar tills testen visade negativ :-/
Känns dom mensen kommer hela tiden och det mer spänner i brösten än ömmar.
Molvärk och massa flytningar, vilket gör att det känns som mensen kommer.
Haft en ma, och detta är första försöket efter, så väntar med att testa nu och se om det höjs eller sänks. Så vågar inte hoppas ännu :) men tack
Jag är på äl+5/6 och hade precis tänkt skriva att jag känner som lite mensvärk! Tycker det är så konstigt för jag har lutealfas på 14-16 dagar. Så det är alldeles för tidigt för mens men det är även alldeles för tidigt för något annat... Det är en väldigt, väldigt svag värk dock, men ändå. Kan inte påminna mig om att jag haft så förut, men tidigare har jag iofs inte känt efter så mycket heller.