För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Okej, hej allihop. Jag behöver verkligen svar just nu. Känner mig så förvirrad och orolig :/
Igår kväll fick jag min mens, trodde jag. Det var väldigt lite blod men verkade ändå vara helt normalt mensblod. Alltså med klumpar i. Satte in en tampong, vaknade idag, väldigt lite blod på tampongen men tänkte att det var för att jag legat hela natten och inte gått omkring så mycket sedan jag satte in den. Satte i en ny och nu när jag skulle byta så var där extremt små mängder, mer som rester och när jag torkade mig var där inget alls på pappret. Jag har inte haft någon mensvärk (och jag brukar jag väldigt ont), det har typ inte kommit något blod (jag brukar blöda ganska mycket) och den verkar ta försvunnit över natten (min mens brukar vara 3-4 dagar). Nu vet jag inte vad som händer? Kan väl inte varit en nidblödning? Det kom ju igår på ÄL +11/12 och hade klumpar? Har aldrig varit med om något liknande? Någon som har någon aning?
Nu har jag en liten fundering. Är det nån i tråden som använder sig av CB ägglossningstest med dubbelindikator, dvs den blinkar glad gubbe och sedan fast gubbe på ägglossningen. Enl min uträkning så har jag ägglossning på torsdag på cd 15 men redan igår på cd 10 började testet visa glad blinkade gubbe (har för mig att jag läst att testet ska börja visa blinkande gubbe 4 dagar innan ägglossning. Hur många dagar innan fast gubbe brukar era test börja visa blinkande glad gubbe? Är det nån som brukar få blinkande gubbe 5 dagar eller mer innan ägglossning. Jag vet självklart att det kan vara så att jag får ägglossning nån dag tidigare än min uträkning. Bara nyfiken :)
Idag kom tant röd på besök så blir att flytta över till maj tråden. Ska bli spännande att testa fertilitetsmonitorn denna cykel. Hoppas på massa plus för er andra! !!
Där kom spottings inför mens. Inte helt otippat... börjar acceptera att något antagligen är fel. Bara att börja om! Ses kanske i någon maj-tråd...
Håller tummarna! Väntar oxå till onsdag, men jag tror tyvärr inte det blev ngt denna gången heller. Men man ska ju inte ta ut en förlust i förväg så jag hoppas ju såklart än! :)
Hoppar över till maj tråden, inte fått positivt och hade Äl för drygt 14 dagar sen. Lycka till ni andra och hoppas de blir många fler plus i april! :D
Hoppar in här, försökt i ca två år och vi väntar just nu på om våran andra inseminering gav resultat! (Med min mans spermier då). Funkar inte detta går vi vidare till ivf. Är idag på äl +6, och har haft som mensvärk konstant sen äl, minns att jag hade det vid förra inseminationen också men den släppte efter ca tre dagar. Nu har jag även jätte ömma bröst, jätte tydliga blodådror och de är väldigt svullna. Återstår att se om detta blir något eller inte, hade väldigt gärna velat få en bebis i julklapp eller tidigt 2018 (beräknat BIM enligt sidor blir 24 December men man går ju ofta över tiden och endast en vecka från årsskifte). Vilket det än hade blivit så hade de varit underbart, bara jag kan bli gravid någon gång!!!
Hoppar in här, försökt i ca två år och vi väntar just nu på om våran andra inseminering gav resultat! (Med min mans spermier då). Funkar inte detta går vi vidare till ivf. Är idag på äl +6, och har haft som mensvärk konstant sen äl, minns att jag hade det vid förra inseminationen också men den släppte efter ca tre dagar. Nu har jag även jätte ömma bröst, jätte tydliga blodådror och de är väldigt svullna. Återstår att se om detta blir något eller inte, hade väldigt gärna velat få en bebis i julklapp eller tidigt 2018 (beräknat BIM enligt sidor blir 24 December men man går ju ofta över tiden och endast en vecka från årsskifte). Vilket det än hade blivit så hade de varit underbart, bara jag kan bli gravid någon gång!!!
Där kom spottings inför mens. Inte helt otippat... börjar acceptera att något antagligen är fel. Bara att börja om! Ses kanske i någon maj-tråd...