• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Sara2017
    redo83 skrev 2017-04-10 20:01:37 följande:

Någon här med bim 22/4? (Eller egentligen vet jag inte eftersom jag bara hunnit få 1 mens sedan jag slutade med p piller) i vilket fall som helst... Evig jädra väntan!

Jag :D
  • sofie9191

Har Bim om en vecka och är på ÄL +6 eller 7.

Är jag helt dum eller ser ni andra ett streck? Clearblue plus. Strecket som i alla fall jag ser (svaaagt) kom inom 3 min. Tog dock ur det ur behållaren

• Starlights
    Charlizee skrev 2017-04-10 19:47:07 följande:

Samma här, suck!! När tänkte du testa? Förbereder mig för nya tag i Maj

Och bara för att jag nyss skrev att jag har noll symtom så fick jag nu ikväll lite stick och ilningar långt ner i magen. :O Men man kanske överanslyserar allt och letar efter symtom.

Jag hade tänkt vänta med att testa till fredag, då är jag på äl+12 och bim-2. Men vet inte om jag kan hålla mig till dess.

Själv då?
  • Charlizee
    Starlights skrev 2017-04-10 20:22:20 följande:

Och bara för att jag nyss skrev att jag har noll symtom så fick jag nu ikväll lite stick och ilningar långt ner i magen. :O Men man kanske överanslyserar allt och letar efter symtom.

Jag hade tänkt vänta med att testa till fredag, då är jag på äl+12 och bim-2. Men vet inte om jag kan hålla mig till dess.

Själv då?

Jag ska verkligen försöka hålla mig till på onsdag men kanske blir ett test imorgon
  • Längtanefterdig

Jag var ju på vul på morgonen som jag skrev tidigare. Hade inte haft någon stegring igår men idag (efter vul) så ser jag den fint! Nu är ovitrelle tagen också Skrattande

• redo83
    Sara2017 skrev 2017-04-10 20:11:14 följande:

Jag :D

Skoj :) har inte den blekaste om vad som väntar..säkert inget men väntan e jobbig!
  • Essie32
    emphz skrev 2017-04-10 19:17:40 följande:
    Jag har bim den 18/4, ÄL + 6. Men jag har tagit Ovitrelle så jag vet inte vad som är vad. Idag är det 7 dagar sen ovitrellen och har fått super tjocka vita flytningar. Annars har jag haft väldigt ont i tuttarna i flera dagar vilket beror på ovitrellen.
    Jag är på äl +6 eller 7.
    Tog Ovitrelle förra veckan och hade rejält ont dagen efter..
    Sedan imorse, 1 vecka senare , har jag rundare bröst (men bara liiite ömma) och mkt ont i livmodern och ryggen (på höger sida). Molvärk och lite mensliknande (konstig brännande värk i tjejmagen), stickningar lite då och då hela dagen idag, smått illamående och yr ibland också :/
    Kan det vara Ovitrelle som ger mig alla dessa symptom ?
    Har börjar testa med grav test för att se när det syntetiska hcg (Ovitrelle) hormonet försvinner för att kunna sedan testa igen men få rätt resultat!
    Tar även Crinone progesteron så mens dyker inte upp förens jag slutar med den.
  • Sara2017
    redo83 skrev 2017-04-10 21:08:51 följande:

Skoj :) har inte den blekaste om vad som väntar..säkert inget men väntan e jobbig!

Inte jag heller, första försöket.

Men visst är det jobbigt att vänta, vill veta nu!! :D
  • emphz
    Essie32 skrev 2017-04-10 21:10:33 följande:

Jag är på äl +6 eller 7.

Tog Ovitrelle förra veckan och hade rejält ont dagen efter..

Sedan imorse, 1 vecka senare , har jag rundare bröst (men bara liiite ömma) och mkt ont i livmodern och ryggen (på höger sida). Molvärk och lite mensliknande (konstig brännande värk i tjejmagen), stickningar lite då och då hela dagen idag, smått illamående och yr ibland också :/

Kan det vara Ovitrelle som ger mig alla dessa symptom ?

Har börjar testa med grav test för att se när det syntetiska hcg (Ovitrelle) hormonet försvinner för att kunna sedan testa igen men få rätt resultat!

Tar även Crinone progesteron så mens dyker inte upp förens jag slutar med den.

Jag har ingen aning, det är min första letrozol & Ovitrelle :) jag hade sen dagen efter sprutan väldigt ont i mens magen, gick sen över i ryggen. Brösten började efter nån dag oxh håller i än och idag började jag få tjocka flytningar. Jag testar oxkså med grav för att se om det sjunker :)
  • FridaB92
    redo83 skrev 2017-04-10 20:01:37 följande:

Någon här med bim 22/4? (Eller egentligen vet jag inte eftersom jag bara hunnit få 1 mens sedan jag slutade med p piller) i vilket fall som helst... Evig jädra väntan!

Jag har också bim 22/4 :)
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017