För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Någon här med bim 22/4? (Eller egentligen vet jag inte eftersom jag bara hunnit få 1 mens sedan jag slutade med p piller) i vilket fall som helst... Evig jädra väntan!
Har Bim om en vecka och är på ÄL +6 eller 7.
Är jag helt dum eller ser ni andra ett streck? Clearblue plus. Strecket som i alla fall jag ser (svaaagt) kom inom 3 min. Tog dock ur det ur behållaren
Samma här, suck!! När tänkte du testa? Förbereder mig för nya tag i Maj
Och bara för att jag nyss skrev att jag har noll symtom så fick jag nu ikväll lite stick och ilningar långt ner i magen. :O Men man kanske överanslyserar allt och letar efter symtom.
Jag hade tänkt vänta med att testa till fredag, då är jag på äl+12 och bim-2. Men vet inte om jag kan hålla mig till dess.
Själv då?
Jag var ju på vul på morgonen som jag skrev tidigare. Hade inte haft någon stegring igår men idag (efter vul) så ser jag den fint! Nu är ovitrelle tagen också
Jag :D
Skoj :) har inte den blekaste om vad som väntar..säkert inget men väntan e jobbig!
Jag är på äl +6 eller 7.
Tog Ovitrelle förra veckan och hade rejält ont dagen efter..
Sedan imorse, 1 vecka senare , har jag rundare bröst (men bara liiite ömma) och mkt ont i livmodern och ryggen (på höger sida). Molvärk och lite mensliknande (konstig brännande värk i tjejmagen), stickningar lite då och då hela dagen idag, smått illamående och yr ibland också :/
Kan det vara Ovitrelle som ger mig alla dessa symptom ?
Har börjar testa med grav test för att se när det syntetiska hcg (Ovitrelle) hormonet försvinner för att kunna sedan testa igen men få rätt resultat!
Tar även Crinone progesteron så mens dyker inte upp förens jag slutar med den.
Någon här med bim 22/4? (Eller egentligen vet jag inte eftersom jag bara hunnit få 1 mens sedan jag slutade med p piller) i vilket fall som helst... Evig jädra väntan!