För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jag hade äl den 2 april om jag minns rätt :-P
Håller tummarna för dig!
Jag är inte helt 100 ännu på mitt svar.
Ska köpa ett predictor early nu.
Mensen dök upp nu i april och nästa vecka är det dags för nästa äl-omgång. Nu vet jag dock att även om jag har en massa molvärk i magen, är gråtfärdig, har mellanblödning (kan det vara nid??!) och har jätteömma bröst så behöver det inte betyda att jag är gravid. Men vad tusan ska man gå på då? Väntan mellan äl och bim blir ju så lång och man vill ju så gärna... Min plan för nästa omgång blir att ha så mycket sex det bara går och att sedan inte testa förrän mensen är sen (eller beter sig underligt). Undrar om jag kommer kunna hålla mig från att testa, haha...
Kikar in här emellanåt men har inte så mycket att uppdatera med. Ca en vecka kvar till bim och känner ingenting som är annorlunda. På torsdag reser jag bort i 1,5 vecka och hoppas mensen håller sig borta. Annars ses vi i majtråden! Fortsättning följer...
Får jag hoppa in här? :) Borde ha haft BIM den 9 april, men ingenting, varken plus eller mens. Har haft stegring på typ 37,2 i en vecka nu. Någon annan som haft stegring och sedan plussat? Hoppas!
Grattis! Vänta ett par dagar och ta ett nytt så hoppas vi att det är ännu starkare då!
Om mitt visar sig vara positivt har jag också bf den 25/12! Kul om det stämmer!
Jag vågar inte tro på det. Men det dök upp direkt! Och ser var liksom tydligt! Jag behövde inte vrida och vända på den...
Här är en bild till. Inom testtiden. ..med blixt
Leiabus - det skulle inte vara ett frågecken där efter "ååh vad roligt" ???? Utan massor med utropstecken. När tänker du testa pånytt?
Jag tycker nog att jag ser ett streck!! Ååååh va roligt ????
Vi får se om någon dag