För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Inte jag heller, första försöket.
Men visst är det jobbigt att vänta, vill veta nu!! :D
Jag har också bim 22/4 :)
Ahh samma här, första riktiga försöket, efter att jag slutade med p piller så va de ju rena chansningsleken med när ägglossning skulle inträffa. Har du barn sedan innan eller är de 1a ni planerar för?
Va roligt :) hoppas hoppas..
Absolut första :) själv då?
Absolut första :) själv då?
Någon med BIM runt 18/4 eller är runt ÄL+ 6-8 som har några symptom? Jag känner typ ingenting...
eller känner jag efter väldigt noga så har jag kanske lite dov molvärk, lite "tunga" bröst och lite mer trött än vanligt, sistnämnda kan dock bero på att jag jobbat mer än vanligt på sistone... de två första symptomen har jag känt senaste tre månaderna så räknar de knappt.
Jajjemän samma här ????
Här går dagarna sakta helt plötsligt... Är på ÄL+4.
Skulle ta det piano med testandet, men tog ändå äl-test i torsdags. Lite spontant så där. Hade dessutom kissat en timme innan. Men testet visade helt positivt.
Vi har endast haft sex en dag innan äl och inget mera efter det. Är lite orolig att denna stressiga period och dåliga kost ska påverka en tidig graviditet negativt.. vill verkligen inte råka ut för MA igen. Därför har vi tagit det lugnt och tänk köra 100% på nästa ägglossning.
Men det är klart att man vill bli gravid NU mer än någonting annat! :) Men ska inte testa innan bim. Om jag inte får tydliga symptom innan.
Någon här med bim 22/4? (Eller egentligen vet jag inte eftersom jag bara hunnit få 1 mens sedan jag slutade med p piller) i vilket fall som helst... Evig jädra väntan!