• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Lillen 84
    Annisens81 skrev 2017-04-08 18:39:15 följande:

De är rinniga samt vita, blandat typ. Känner det rinna till liksom. Fräscha klubben haha

Verkligen äckligt. :/Ha ha. Men jag har samma lika.

Undrar så vad det betyder.

Har bim imorgon. Haft molnvärk sen några dagar efter äl. Som faktiskt började med full styrka i svanken. Men nu bara lite lätt i magen och ryggen. Märkligt

Har du andra symtom?
  • oONinniOo
    jhk88 skrev 2017-04-08 13:59:16 följande:

Finns det fler här som väntar på ÄL? :)

*vinkar*
    Fick en tempdipp imorse och har även en kraftigare molvärk, så ägglossningen är på gång.
  • FridaB92

Har idag enligt appen. Hade hade massor med ÄL-flytningar i onsdags redan och fick stegring tors och pos ÄL-test igår. Myste i trosdags e.m. Ska försöka få till det idag också. Annars för det räcka.. Dom små simmarna ska ju klara 2-3 dygn väl?

Vill inte tvinga fram något när både jag och sambon jobbar denna helgen... :)

Hur tänker du och ni andra kring sex runt ÄL? :) försöker ni några dagar innan, eller flera dagar i rad eller efter?
  • oONinniOo
    FridaB92 skrev 2017-04-08 19:09:39 följande:
    Hur tänker du och ni andra kring sex runt ÄL? :) försöker ni några dagar innan, eller flera dagar i rad eller efter?
    Om vi har möjlighet och vill så har vi sex, annars låter vi bli. Jobbar maken blir det svårt, eftersom han jobbar natt. Sonen vilar så sällan på dagen och maken hinner åka innan sonen somnar för kvällen. Den här gången föll det sig så att det blev 5 & 3 dagar innan ÄL.
  • Starlights

Jag har så ömma bröst, men är bara på äl+6. Brukar ofta få ömma bröst innan mens, men det är ju minst 8 dagar kvar innan bim, så lite ovanligt tidigt. Men jag kanske har räknat fel, så mensen kommer tidigare. Åh, pendlar bara mellan förhoppningar och misströstan hela tiden. Vill sååå gärna lyckas nu!!!

• jhk88

Har idag enligt appen. Hade hade massor med ÄL-flytningar i onsdags redan och fick stegring tors och pos ÄL-test igår. Myste i trosdags e.m. Ska försöka få till det idag också. Annars för det räcka.. Dom små simmarna ska ju klara 2-3 dygn väl?

Jag tänker att försöka ha sex varannan dag genom hela cykeln :) Jag ska denna månad även använda ÄL-tester då jag fick missfall 31/3. För att se om kroppen kommit igång.
  • Hansson88

Jag väntar också på ÄL.

Jag har ÄL på onsdag enligt appen. Fick har jag inte fått positivt på några Äl-tester. Hade möjligtvis en stegring tsm äggviteflytning i Torsdags men efter set har testen blivit svagare.
  • Milou3

Jag hade lätt kunnat haft sex 2 ggr per dag om det hade gynnat bebisverkstan, men sambon pallar inte mer än varannan dag och blir det jobbhets eller annat så blir det inte mer än var tredje dag. Oavsett när äl är.

Och han får dessvärre lite prestationsångest om jag nämner att äl är även om han väääldigt gärna vill få till en bebis.

Så jag har koll på äl i smyg med äl-stickor, tar sen initiativet till sex samma kväll som första glada gubben på stickan dyker upp och har vi tur kör vi en runda till 2 dagar efter. Vill inte hamna i att tvinga fram sex när sambon är mer måtttlig i sitt sexintresse.

Det ska vara lustfyllt för båda.

Sist fick vi bara till det 1 gång 4 dagar innan äl vilket resulterade i mens nyss. Denna cykel hoppas jag på fler sexmöjligheter. Har precis börjat med Rosenrot och det sägs ju öka lusten så mitt "meränmåttligasexintresse" kanske ökar och det ska bli intressant hur min måttliga sambo fixar det ;)
  • orzia1

Min bör komma på fredag typ. Själv?
  • Starlights
    Milou3 skrev 2017-04-08 20:46:21 följande:
    Jag hade lätt kunnat haft sex 2 ggr per dag om det hade gynnat bebisverkstan, men sambon pallar inte mer än varannan dag och blir det jobbhets eller annat så blir det inte mer än var tredje dag. Oavsett när äl är.

Och han får dessvärre lite prestationsångest om jag nämner att äl är även om han väääldigt gärna vill få till en bebis.

Så jag har koll på äl i smyg med äl-stickor, tar sen initiativet till sex samma kväll som första glada gubben på stickan dyker upp och har vi tur kör vi en runda till 2 dagar efter. Vill inte hamna i att tvinga fram sex när sambon är mer måtttlig i sitt sexintresse.

Det ska vara lustfyllt för båda.

Sist fick vi bara till det 1 gång 4 dagar innan äl vilket resulterade i mens nyss. Denna cykel hoppas jag på fler sexmöjligheter. Har precis börjat med Rosenrot och det sägs ju öka lusten så mitt "meränmåttligasexintresse" kanske ökar och det ska bli intressant hur min måttliga sambo fixar det ;)
    Min sambo får också prestationsångest, så vi kom överens om att jag inte nämner när äl närmar sig. Men jag är också ganska måttlig i mitt sexintresse, så han märker ju ändå när jag tar initiativ.
    Den här gången hade vi sex samma dag som ägglossning endast, ingen dag innan eftersom sambon var bortrest då. Men vi lyckades ju i alla fall pricka in den mest fertila dagen så håller tummarna. bim söndag nästa vecka. :)
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017