För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
De är rinniga samt vita, blandat typ. Känner det rinna till liksom. Fräscha klubben haha
Finns det fler här som väntar på ÄL? :)
Jag har så ömma bröst, men är bara på äl+6. Brukar ofta få ömma bröst innan mens, men det är ju minst 8 dagar kvar innan bim, så lite ovanligt tidigt. Men jag kanske har räknat fel, så mensen kommer tidigare. Åh, pendlar bara mellan förhoppningar och misströstan hela tiden. Vill sååå gärna lyckas nu!!!
Har idag enligt appen. Hade hade massor med ÄL-flytningar i onsdags redan och fick stegring tors och pos ÄL-test igår. Myste i trosdags e.m. Ska försöka få till det idag också. Annars för det räcka.. Dom små simmarna ska ju klara 2-3 dygn väl?
Vill inte tvinga fram något när både jag och sambon jobbar denna helgen... :)
Hur tänker du och ni andra kring sex runt ÄL? :) försöker ni några dagar innan, eller flera dagar i rad eller efter?
Har idag enligt appen. Hade hade massor med ÄL-flytningar i onsdags redan och fick stegring tors och pos ÄL-test igår. Myste i trosdags e.m. Ska försöka få till det idag också. Annars för det räcka.. Dom små simmarna ska ju klara 2-3 dygn väl?
Vill inte tvinga fram något när både jag och sambon jobbar denna helgen... :)
Hur tänker du och ni andra kring sex runt ÄL? :) försöker ni några dagar innan, eller flera dagar i rad eller efter?