Milou3 skrev 2017-04-08 20:46:21 följande:
Jag hade lätt kunnat haft sex 2 ggr per dag om det hade gynnat bebisverkstan, men sambon pallar inte mer än varannan dag och blir det jobbhets eller annat så blir det inte mer än var tredje dag. Oavsett när äl är.
Och han får dessvärre lite prestationsångest om jag nämner att äl är även om han väääldigt gärna vill få till en bebis.
Så jag har koll på äl i smyg med äl-stickor, tar sen initiativet till sex samma kväll som första glada gubben på stickan dyker upp och har vi tur kör vi en runda till 2 dagar efter. Vill inte hamna i att tvinga fram sex när sambon är mer måtttlig i sitt sexintresse.
Det ska vara lustfyllt för båda.
Sist fick vi bara till det 1 gång 4 dagar innan äl vilket resulterade i mens nyss. Denna cykel hoppas jag på fler sexmöjligheter. Har precis börjat med Rosenrot och det sägs ju öka lusten så mitt "meränmåttligasexintresse" kanske ökar och det ska bli intressant hur min måttliga sambo fixar det ;)
Min sambo får också prestationsångest, så vi kom överens om att jag inte nämner när äl närmar sig. Men jag är också ganska måttlig i mitt sexintresse, så han märker ju ändå när jag tar initiativ.
Den här gången hade vi sex samma dag som ägglossning endast, ingen dag innan eftersom sambon var bortrest då. Men vi lyckades ju i alla fall pricka in den mest fertila dagen så håller tummarna. bim söndag nästa vecka. :)