• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • mickipicki
    Snultan skrev 2017-04-07 08:55:26 följande:
    Kul men samtidigt tråkigt att se er från mars tråden här :P men bättre lycka denna gång tycker jag! Vilken bra inställning du har, tror det är jätteviktigt. Kroppen känner såå av när man stressar med detta..

Faktiskt så ska jag inte testa alls. Jag åker till min familj i sthlm över påsk o veckan efter det när jag har bim o då tänker jag inte yttra ett knyst om detta för dem haha. Testar när jag kommer hem om jag inte fått mens innan dess :) rätt skönt ändå, ingen press.

Hur tänker du göra?
    Matheus 131002!
    Vi har "tyvärr" setts förr i en annan tråd.

Vi tar det lugnt denna ggn då vi är bortresta med familj (o bor alla i samma rum) under ÄL o satsar stenhårt på maj. Kan i april bara få till det 1-2 dagar innan ÄL.
  • Ulrika34
    Jooosen skrev 2017-04-07 08:50:23 följande:

Ni som varit gravida nån gång innan: hur känns den där mensvärken man kan få innan mens när man e gravid? Om ni nu fått det... liknar den vanlig mensvärk mycket? Tack!

Jag tycker inte det liknar mensvärk alls, utan en ihållande molnande känsla fast i en annan del av livmodern,
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-04-07 09:12:30 följande:

Vink vink. Nu tycker jag INTE vi ska ses i fler bim trådar, utan i en bf istället.

Ja eller hur! Hur ligger du till i cykeln?
    Matheus 131002!
  • Snultan
    brennaV skrev 2017-04-07 09:56:37 följande:

Jag skrev här för några dagar om min historia. Var ju i februarigruppen, blev gravid men fick ofostrig graviditet och skrapades 27/3. Tror kanske jag kommer ha bim i maj. Ingen aning om jag får ägglossning under april ens. Men om man ska se skrapningen som mens så bör min ägglossning vara runtom påsk tror jag. Jag kommer liksom du inte köra på äl stickor utan sexa på som vanligt och se om kroppen är redo för ytterligare en graviditet (3 missfall senare)

Håller tummar och tår för dig <3

Åh ja :/ hoppas kroppen kan börja bete sig nu och ge dig en frisk graviditet nu <3 tack och ja för dig!!
    Matheus 131002!
  • Snultan
    mickipicki skrev 2017-04-07 10:47:56 följande:

Vi har "tyvärr" setts förr i en annan tråd.

Vi tar det lugnt denna ggn då vi är bortresta med familj (o bor alla i samma rum) under ÄL o satsar stenhårt på maj. Kan i april bara få till det 1-2 dagar innan ÄL.

Meh! Va är detta. Så många här från mars. Tråk! Å segt att ni inte riktigt får till det men hoppas det räcker ändå! Så typiskt att de ska hända saker när man typ "måste" ligga.

Jag har varit förkyld hela veckan men vi har ändå fått till det, å ändå inte tänkt att nu måste vi pippa för att jag har ägglossning utan för att vi VILL. härligt sånt!
    Matheus 131002!
  • Jooosen
    Ulrika34 skrev 2017-04-07 12:01:12 följande:

Jag tycker inte det liknar mensvärk alls, utan en ihållande molnande känsla fast i en annan del av livmodern,

Okej tack för svar. Har lite värk till o från men ska ha mens på söndag så tänker att det nog är den :(((
  • Charlizee
    Snultan skrev 2017-04-07 08:55:26 följande:

Kul men samtidigt tråkigt att se er från mars tråden här :P men bättre lycka denna gång tycker jag! Vilken bra inställning du har, tror det är jätteviktigt. Kroppen känner såå av när man stressar med detta..

Faktiskt så ska jag inte testa alls. Jag åker till min familj i sthlm över påsk o veckan efter det när jag har bim o då tänker jag inte yttra ett knyst om detta för dem haha. Testar när jag kommer hem om jag inte fått mens innan dess :) rätt skönt ändå, ingen press.

Hur tänker du göra?

Jag har lovar mig själv att inte testa innan BIM-4 så ska försöka hålla stenhårt på det. Under påsken får vi gäster och även om det är struntsumma så vill jag veta om jag är gravid eller inte
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-04-07 12:02:09 följande:

Ja eller hur! Hur ligger du till i cykeln?

Mensen tog slut i tisdags, och jag åt sista ägglossningtabletten i torsdag, nu inväntar vi ägglossning , som borde bli runt nästa helg. Om den inte blir sen denna månaden igen och kommer på cd 20..

Vet inte om de skrev innan, men vilken sida om ägglossningen är du?
  • Snultan
    Charlizee skrev 2017-04-07 12:11:57 följande:

Jag har lovar mig själv att inte testa innan BIM-4 så ska försöka hålla stenhårt på det. Under påsken får vi gäster och även om det är struntsumma så vill jag veta om jag är gravid eller inte

Ja de e klart. Ska man göra nåt särskilt eller t ex dricka alkohol så vill man ju veta om man e gravid. Även fast de egentligen kvittar så tidigt i graviditeten men man e ju så supernedveten om ALLT
    Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-04-07 14:01:04 följande:

Mensen tog slut i tisdags, och jag åt sista ägglossningtabletten i torsdag, nu inväntar vi ägglossning , som borde bli runt nästa helg. Om den inte blir sen denna månaden igen och kommer på cd 20..

Vet inte om de skrev innan, men vilken sida om ägglossningen är du?

Nä nu får den snällt ta o komma på utsatt tid tycker jag!!

Jag har haft äl i dagarna eller idag absolut som senast tror jag, har ju inte testat så gått på symtom och uträkning
    Matheus 131002!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017