För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Alla får inte alltid helt genomskinliga. Att de är trådiga är ett gott tecken. För mig brukar de vara mer vita innan de blir mer genomskinliga.
Ska testa i morgon bitti med CB digital. Är så himla nervös!!
Har 4 barn. Ja det är sorgligt :/ att man ska behöva gå igenom det där.
Hoppas på en 5:e och sista lyckad graviditet nu :)
Hej! Kan man kanske hoppa in här? Jag har BIM den 13 april, någon mer? :) Det här är vår första månad som vi försöker ihop, har en son sedan tidigare förhållande som tog sig direkt. Vi ägglossningstestar och testade positivt denna månaden, så det bådar ju gott! :)
Ska testa i morgon bitti med CB digital. Är så himla nervös!!
Nej, jag minns att det tog några månader och att jag tänkte att "usch, jag gör vad som helst för att det ska släppa!". Och sedan blev det helt oväntat bra av sig självt. Och jag gjorde faktiskt ingenting åt det
Hörde av en BM senare att det inte alls va konstigt utan att det kan hända alla, men att det ofta brukar komma igång efter någon månad igen sen
Hormonell obalans är jag övertygad om att det var! Jag själv hade problem med min hy den här perioden och en mängd andra saker som kändes kopplade till hormonerna. Slutade helt tvärt av sig självt iaf
3 dagar kvar till bim. Molnvärk rygg och magen benen. Men de är typ det jag har. Sen svajar humöret.
Orkade inte hålla på och tolka streck som knappt syntes så jag köpte ett digitalt test och det blev positivt! Står "Gravid 1-2" (men jag borde vara i vecka 5).
(Bim+5 eller Bim+1 beroende på hur man räknar.)
Kan knappt tro att det är sant. Testade ju negativt hos gyn i måndags och pyttepyttesvagt plus (som blev starkare efter några timmar) igår. Så ni som testar negativt, fortsätt testa om inte mensen kommer!
Orkade inte hålla på och tolka streck som knappt syntes så jag köpte ett digitalt test och det blev positivt! Står "Gravid 1-2" (men jag borde vara i vecka 5).
(Bim+5 eller Bim+1 beroende på hur man räknar.)
Kan knappt tro att det är sant. Testade ju negativt hos gyn i måndags och pyttepyttesvagt plus (som blev starkare efter några timmar) igår. Så ni som testar negativt, fortsätt testa om inte mensen kommer!