Inlägg från: Annisens81 |Visa alla inlägg
  • Annisens81

För oss med BIM i april 2017

Hej! Har bim den 16 april, hänger gärna med här :)! Precis haft/har ägglossning! Så vi har kört på järnet nu! Hoppas!!

• Annisens81

Uppdaterar listan
    1/4: SBernin 3e försöket till 1:a barnet
    2/4:
    3/4: maxleon1011 detta blir 1:a försöket 3dje barnet
    3/4: Nr3sladdis 1:a försöket 3:e barnet
    3/4: Cheerful 5:e försöket 1:a barnet

4/4:

5/4: typ89, 3:e försöket 2:a barnet

6/4: Emmie79, 4:e försöket 1:a barnet

7/4: Livethänder 11 försöket 1:a barnet

7/4: Firago, 4:e försöket 1:a barnet

8/4:

9/4: Pasgetti 2a försöket, 1:a barnet

10/4: Cykeltjejen 2a försöket första barnet . NilssonLinn, försökt i 1år, 1:a barnet

11/4: LifeOfBullshit 2:a försöket 1:a barnet

Sebbe 6:e försöket 1:a barnet

12/4: sajo25, försök 13, 2:a barnet

13/4: royce, försökt drygt 2 år, 1:a barnet

14/4: Leiabus2010,försök 1 år, 3:e barnet. ScP87,försök 2år, första barnet.

15/4: FrökenE1985, 11:e försöket, 1:a barnet

16/4: Maria25, 27:e försöket, 1:a barnet
    Birdiz, 1:a barnet
    Annisens81, 36 år, (1 försöker efter MA,) 3:e försöket, 5 barnet

17/4:

18/4: Charlizee, 4:e försöket, 3:e barnet

19:4: Hedblomster, 2:a försöket, 1:a barnet

20/4; Isathe, 2:a försöket, 1:a barnet

21/4:

22/4: FridaB92, 3:e försöket 1:a barnet

23/4: olivia1995 1:a försöket 1:a barnet

24/4: WendelaW 2:a försöket 3:e barnet

Ungafruahlberg 2:a försöket 1:a barnet

meijram 6:e försöket 1:a barnet

25/4:

26/4: Ulrika34 Första försöket efter missfall (4:e försöket) med 5:e barnet.

27/4: SWN 3e försöket 3dje barnet.

28/4:

29/4:

30/4: jhk88, första försöket efter MF (4:e försöket), tredje barnet.

Zia29, 2:a försöket 1:a barnet.

• Annisens81
    Sofiiakarin skrev 2017-04-06 15:53:33 följande:

Hej alla underbara tjejer! Jag vill så gärna att det tagit sig denna gång! Har haft ägglossning och myst till det ett par gånger! Jag är ju sån som INTE vill känna efter för jag tror att de skapar symptom. Men jag har sån svag molvärk nu efter ÄL, som var för 6 dagar sen.

Det är det "enda" symptomen jag har. O jag vill så!!!

Hej! Är på äl+5, har sen idag, hugg och krampliknande i livmodern som kommer och går. Känns som mensen kommer när som! Börjat spänna lite i tuttarna. Känner nog efter för mycket tror jag;)!

Sist kände jag hugg på äl+6 och testade svaaagt + på äl+8.
  • Annisens81
    Isathe skrev 2017-04-06 14:10:47 följande:
    Okej, tack för att du delar med dig. Vet också att en 2-siffrig viktnedgång skulle göra gott för mig. Men de är så svårt när alla runtomkring mig äter allt möjligt gott och inte tänker på vikten. Sen vet jag ju att vi med PCO har extra svårt att gå ner i vikt också, och de gör ju inte motivationen bättre precis. Jag tänkte iaf försöka gå ner i vikt igen, lyckades i höstas gå ner ca 6 kg men gått upp 2-3kg av dom igen.
    Har pco, gått ner nästan 70 kg med lchf ;)! Fått igång ägglossning och fått 3 barn efter viktnedgången! Gick upp massor efter första.
    I början drog jag ner på kolhydrater och rasade i vikt! Vi med pco går ner lättare utan kolhydrater. Något att testa?
  • Annisens81
    Sofiiakarin skrev 2017-04-06 16:07:51 följande:
    Hej! :D jaaa. Mina tuttar är större men inte så ömma. Men de brukar väl va lite svullna efter ÄL tills mensen kommer.

Oj! Fick du ett svagt plus så tidigt! Jag blir så besviken o ledsen när jag testar negativ. Så vill typ inte. Men hoppas så mycket. Hoppas tempen går upp lite nu... den ska väl gå upp lite mer om de är en grav på g?

:) håller tummarna för dig!
    Mina är lite svullna, ilar och hugger mest. Hade super känsliga bröstvårtor vid äl. Nu kliar de bara. Men mensvärkliknande 5 dagar efter äl? Känns nästan som kramp.

Kan ju lika gärna vara mensen som förbereder sig. Men man hoppas ju :)!

Är testoman;)! Fått tidiga + med 3 av mina. Första visste jag inte förens v.15-16. Var yngre då.

När hade du bim?
  • Annisens81
    Sofiiakarin skrev 2017-04-06 16:48:50 följande:

13 april har jag BIM. Tror du mensen förbereder sig så långt innan....kanske.

Säkert ingenting! Som vanligt..

Hm kanske den kan göra, har ju nyss haft ett ma. Så kroppen kanske är ur balans. Kände dock tydligt av äl den 1 och 2 april.

Har nu även( äckelvarning) vita tjocka flytningar, lite sega, nästan som äl-flytningar fast vita och blandat med såna lotionflytningar.

Menssvullen och det strålar ut i ljumskarna.

Bara att vänta och se ;)
  • Annisens81
    Sofiiakarin skrev 2017-04-06 18:11:39 följande:
    Då hade du o jag samma dag för än. Hade den 1 april enligt natural cycles. O jag kände av de! Hade ont.

Har också sådana flytningar haha.. mina flytningar är mycket o mer som lotion som du säger. O jag hoppas så! Tråkigt med ditt mf :( . Vet hur de känns...
    Åh vad kul:)!

Får se hur länge jag kan hålla mig från att testa haha!!

Trots att jag varit gravid 8 ggr så glömmer jag hur det känns!

Ja:/ det är verkligen hemskt
  • Annisens81
    Milou3 skrev 2017-04-06 20:23:20 följande:
    Har också varit gravid 8 ggr! Känns lite väl mycket mtp att jag bara har 2 barn. Men skönt att höra att det finns fler :)
    Har 4 barn. Ja det är sorgligt :/ att man ska behöva gå igenom det där.

Hoppas på en 5:e och sista lyckad graviditet nu :)
  • Annisens81
    Lisa91 skrev 2017-04-06 17:28:44 följande:

Hejhej!

En fråga..

Skulle ha ägglossning på söndag enligt pt appen men testade första gången idag med cb Äl test och visade positivt.. men "ursäkta infon" mina flytningar idag har varit vitslemmiga och inte genomskinliga "som de ska " nån som vet nått eller varit med om liknande ? Är de försent att pricka in ? Fick till de i söndags också men inget mer än så.. Såå förvirrad och besviken.

Hej, vita är mina flytningar nu, 5 dagar efter äl. Inte lika ältrådiga då. Mer krämiga(fy haha). Hade älflytningar ca3-4 dagar under äl.

Tror just färgen på älflytningarna kan variera, äggviteliknande till lite vitare.

Kör på bara:)! Du har nog äl när som!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017