Anonym (men snälla) skrev 2017-02-26 17:13:51 följande:
Nu var det ju inte kränktas människors rätt att få använda vissa ord som jag debatterade utan just brist på förnyelse och löjet av att inte vilja/kunna utvecklas och gå vidare
och nog framstår du som kränkt när du upplyser att 'du visst använder ordet som du behagar' och hur du glädjs över 'att du och de dina upprör andra' (att detta mer får dig framstå som självrättfärdig och lite inskränkt är en annan sak)
Men tja.. visst får väl du kämpa för det du anser vara dina rättigheter, fast det kanske bara är på nätet du slåss för dina 'mänskliga rättigheter, sen att det inte finns någon rättighet att få använda det ordet är ju också en annan femma.
Ha en fin dag
Du har såklart din fulla rätt att tycka det.
Jag förstår bara inte var du fått ifrån att jag skulle glädjas åt att uppröra andra. et stämmer nämligen inte. Eller att jag skulle känna mig kränkt? Var har du fått allt ifrån?
Du förstorar upp detta till helt otroliga nivåer! Jag "kämpar" inte för något. Jag bara gör det.
Det är klart att det är en rättighet att kalla negerbollar för negerbollar, eller har det nyligen förbjudits som jag missat?