Ise skrev 2017-03-08 16:15:57 följande:
Jag har bara gått upp 2 kg sedan jag plussade så man måste nog inte ha gått upp jättemycket. De säger ju att bebisen tar det den behöver i första hand :) Min moster gick tom ner i vikt hela sin graviditet även fast hon åt mer än vanligt (hon hade iofs rätt mycket att ta av men det "omplacerade" väl sig på något vis :) Huvudsaken är väl att bebisen växer och det kollar ju BM när man är där.
Ja bebisen har det nog bra, är mer orolig för att jag kommer gå ner mycket i vikt efter förlossningen som jag gjorde sist. Är underviktig trots graviditeten så viktnedgång är läskigt och amning hjälper ju inte

men har fått näringsdrycker utskrivet så något vettigt går ner när jag inte äter så bra. Kan inte göra så mycket mer men hoppas tjocka till mig lite så det finns att ta av.
Vad roligt med hus, narie24! Jo det kan bli lite knepigt med byte av skola och så men tror att det är värt det i slutändan om det sker en gång liksom. Man lär inte bo kvar i området tills barnen är vuxna ändå om det inte känns helt 100. Vi siktar också in oss på hus men det kommer senare, behöver plugga färdigt först!