Sosozo skrev 2017-01-14 17:24:41 följande:
Jag har typ en dröm om att kunna träna igen, under graviditeten. Jag mår mycket bättre i livet då. Och jag tror att det skulle göra gott för psyket. Nu är ju ALLT mitt fokus på magen. Eftersom jag mest är stilla och vilar och har mått så pyton. Graviditeten är det enda som händer rent fysiskt nu. Ett nytt fokus kulle sitta bra. Kolla upp lite mammaövningar och recept på bra mat och satsa på kroppen igen. Meeeen har varit så trött så det har inte varit ett alternativ.
Jag hade också den planen. När jag plussade tänkte jag att jag skulle ta hand om min kropp den här graviditeten. Hade precis kommit igång med träning med några kollegor. Hann träna 2 ggr innan illamåendet o tröttheten ställde till det. Tänkte åtminstone ta mig iväg och simma men inte det heller :(. Orkar bara med jobbet sen vila.
Häromdagen gjorde jag lite övningar hemma för att träna rygg och bål, men var helt slut efter en kvart. Idag har jag ingen energi alls. Sovit längre i natt men somnade ändå en stund vid 11 och skulle lätt kunna somna nu direkt.