• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • Lilili

Yes, idag fick jag glad gubbe på ÄL-testet! Precis den dag jag borde få det, enligt mina beräkningar. Blev SÅ glad, hur glad ska jag då inte bli den dag jag gör ett positivt grav-test? ???? Men det känns bra att veta att kroppen verkar fungera som den ska.

• Lilili
    Lilili skrev 2016-12-13 07:44:20 följande:

Yes, idag fick jag glad gubbe på ÄL-testet! Precis den dag jag borde få det, enligt mina beräkningar. Blev SÅ glad, hur glad ska jag då inte bli den dag jag gör ett positivt grav-test? ???? Men det känns bra att veta att kroppen verkar fungera som den ska.

Oj, vad många frågetecken det blev, istället för en smiley...
  • Persson123
    Lilili skrev 2016-12-13 07:44:20 följande:

Haha du är som mig! Provade äl test första gången förra månaden och blev såååå glad när jag fick glad gubbe. :D
  • Lilili
    Persson123 skrev 2016-12-13 09:15:17 följande:

Haha du är som mig! Provade äl test första gången förra månaden och blev såååå glad när jag fick glad gubbe. :D

Haha! Man bli nog lite konstig av att hålla på så här... :D
  • AlexandraR

Tjejer! Jag blir galen, idag är jag på ÄL+12 (BIM-4). Jag tycker mig se ett nästan osynligt streck på mina gravtest, men får tokpositiva ÄL-test!? Jag vet att jag hade ÄL för 12 dagar sedan, så att jag skulle ha det nu känns jätteorimligt. Hjälp?

• Sally8585
    AlexandraR skrev 2016-12-13 12:30:51 följande:

Tjejer! Ja

g blir galen, idag är jag på ÄL+12 (BIM-4). Jag tycker mig se ett nästan osynligt streck på mina gravtest, men får tokpositiva ÄL-test!? Jag vet att jag hade ÄL för 12 dagar sedan, så att jag skulle ha det nu känns jätteorimligt. Hjälp?

Mens eller gravid :)
  • AlexandraR
    Sally8585 skrev 2016-12-13 12:52:13 följande:

Letar febrilt efter info om mens och ÄL-test. Hittar det inte någonstans, vet ni någon sida där man kan läsa om LH-stegring innan mens? Kram
  • AlexandraR
    Sally8585 skrev 2016-12-13 12:52:13 följande:

Letar febrilt efter info om mens och ÄL-test. Hittar det inte någonstans, vet ni någon sida där man kan läsa om LH-stegring innan mens? Kram
  • lisohl

Jag har BIM på lördag, vad många vi verkar vara som har BIM då förresten! Tycker mig ha ungefär samma symptom som de senaste månaderna så jag är inte särskilt hoppfull.

Idag hade jag lite ömma bröst ett tag och kände hoppet växa (det var det som gjorde att jag visste att jag var gravid med första barnet), men nu tror jag att det kanske var inbillning. Jaja.

Om jag fortsätter ha ömma bröst kommer jag nog att testa på söndag, men annars inväntar jag mensen.

Det här är sjätte försöket till ett syskon. Trodde i min enfald (varför vet jag inte) att andra barnet skulle gå snabbare, men det visade sig ju vara ett fullständigt galet antagande.

Lycka till alla som eventuellt ska testa i helgen!

• Sally8585
    AlexandraR skrev 2016-12-13 13:08:07 följande:

Hittade inget heller !!! Har bara hört att de kan visa på mens också. Men vi hoppas på grav! Jag fick ju positivt äl den 11 o 12 dec. Negativt äl idag. Så jag antar att jag hade äl super sent denna cykeln :/
Svar på tråden BIM 17-31 December