• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • tomten12
    Lilili skrev 2016-12-15 06:42:54 följande:

Nu har vi gjort vårt för den här gången. Positivt ÄL-test på morgonen dag 13, sex på kvällen dag 13 och 14, och nu på morgonen dag 15 visar ÄL-testet negativt och tempen har dessutom gått upp något. Nu ska jag försöka släppa det här i två veckor och leva mitt liv som en normal människa. :)

Lycka till ! Det är nu den jobbiga biten väntar! När man funderar på symptom och längtar till testdags hela tiden...
  • mkarlsson89

jag orkade inte vänta längre, chansade och testade imorse. OCH DET VAR POSITIVT! Det är ju heeelt vansinnigt!

• Aspargus
    mkarlsson89 skrev 2016-12-15 08:56:27 följande:

jag orkade inte vänta längre, chansade och testade imorse. OCH DET VAR POSITIVT! Det är ju heeelt vansinnigt!

Grattis!!!
  • mickiprick

Åh wow vad kul!! Först ut i tråden. Stort grattis!!!
  • tomten12
    Aspargus skrev 2016-12-15 09:04:05 följande:
    Grattis!!!
    Grattis! Hur långt hade du till BIM?
  • BeccaBus
    mkarlsson89 skrev 2016-12-15 09:21:38 följande:

Tack! ??

Jag hade bim på lördag, så några dagar iaf.

Grattis!!
  • lisohl

Åh grattis!! :) Är det första barnet?
  • BeccaBus

Om man har sex varje dag några dagar kring ÄL men inte på själva ÄL dagen hur mkt chans har man då?

• BeccaBus
    anna7607 skrev 2016-12-14 22:11:43 följande:

Jag har Bim samtidigt och brukar ha de ena efter det andra inför varje mens så jag tror att jag e gravid. Ömma bröst illamående molvärk osv. Och nu känner jag inte nånting. Hahaha blir galen.

Ska du inte testa du också? :)
Svar på tråden BIM 17-31 December