• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • mickiprick

Här har vi en till! Bim 21/12. Andra försöket första barnet. Har haft lite otur båda ÄL dock med tid från varandra och en mancold from %#$@, haha. Så vi har inte alltför stora förhoppningar den här månaden heller. Samtidigt så.. ja ni vet, man vill ju gärna att det ska ske på en gång när man väl bestämt sig.

• Ruffs
    mickiprick skrev 2016-12-14 19:03:05 följande:

Här har vi en till! Bim 21/12. Andra försöket första barnet. Har haft lite otur båda ÄL dock med tid från varandra och en mancold from %#$@, haha. Så vi har inte alltför stora förhoppningar den här månaden heller. Samtidigt så.. ja ni vet, man vill ju gärna att det ska ske på en gång när man väl bestämt sig.

Åh när en man är förkyld :D
    Min blev det förra månaden och jag tyckte att det var väl bara att köra på. Men hosta och feber tog ut sin rätt. Håller tummarna för er denna månad. Känner så väl igen längtan efter plus.
  • Tosse87

Också BIM 21/12... så seg väntan... fick till det 2 ggr runt ÄL.. vi får väl se.. ska nog börja testa imorgon

• larssonc
    mickiprick skrev 2016-12-14 19:03:05 följande:

Haha min pojkvän har också haft vääärldens förkylning. Men vi hade sex igår och verkar som äl var igår kväll/natt för min temp hade gått upp idag så hoppas vi hade tur. Tror bim är runt 26/12, har oregelbunden cykel så inte helt säker. Tredje försöket med första barnet! 
  • Hemlie

Har BIM 20/12

Brukar få väldigt ömma bröst 7 dagar innan mens, känner knappt något i brösten.

Jag har känt mig febrig ett par dagar och lite molvärk.

Håller alla tummar och tår för oss!

• mkarlsson89

Jag har bim 17/12. Har ont i brösten, mår lite illa och har haft som mensvärk sen i måndags. Jag brukar vanligtvis börja känna mensvärk typ dagen innan. Hoppas såå mycket att det är något!

• anna7607
    mkarlsson89 skrev 2016-12-14 22:04:41 följande:

Jag har bim 17/12. Har ont i brösten, mår lite illa och har haft som mensvärk sen i måndags. Jag brukar vanligtvis börja känna mensvärk typ dagen innan. Hoppas såå mycket att det är något!

Jag har Bim samtidigt och brukar ha de ena efter det andra inför varje mens så jag tror att jag e gravid. Ömma bröst illamående molvärk osv. Och nu känner jag inte nånting. Hahaha blir galen.
  • Ruffs

Bestämde mig förra månaden att inte spralla upp mig inför bim... är tyvärr för sent :) vill testa men vill inte få minus. 4 dagar till bim.

Femte försöket för första barnet.

• Lilili

Nu har vi gjort vårt för den här gången. Positivt ÄL-test på morgonen dag 13, sex på kvällen dag 13 och 14, och nu på morgonen dag 15 visar ÄL-testet negativt och tempen har dessutom gått upp något. Nu ska jag försöka släppa det här i två veckor och leva mitt liv som en normal människa. :)

Svar på tråden BIM 17-31 December