BIM 17-31 December
Hoppar in här med. Har bim mellan den 18 -20.
Försöker få första barnet.
Så spännande !!
Hoppar in här med. Har bim mellan den 18 -20.
Försöker få första barnet.
Så spännande !!
Här har vi en till! Bim 21/12. Andra försöket första barnet. Har haft lite otur båda ÄL dock med tid från varandra och en mancold from %#$@, haha. Så vi har inte alltför stora förhoppningar den här månaden heller. Samtidigt så.. ja ni vet, man vill ju gärna att det ska ske på en gång när man väl bestämt sig.
Bestämde mig förra månaden att inte spralla upp mig inför bim... är tyvärr för sent :) vill testa men vill inte få minus. 4 dagar till bim.
Femte försöket för första barnet.
jag orkade inte vänta längre, chansade och testade imorse. OCH DET VAR POSITIVT! Det är ju heeelt vansinnigt!
Ja, fy :( Det är krävande alltså. Men vilket tålamod ändå, månad efter månad. Starka kvinnor!
Jag stör mig lite på att min sambo inte verkar tänka på det hela alls... Fattar inte varför? Det är ju iofs inte hans kropp det handlar om så det kanske är det.
Jag har också BIM 20e, men tänkte testa på 21e om jag lyckas hålla mig! När ska du testa?
Bim -3 råååkade testa idag men var negativt. Det här me tålamod är verkligen inte min grej hehe. Kunde inte hålla mig.
Besviken blev jag och beklaga till min man var på han svarade: gumman du vet att när det blir plus ska den bakas i några månader också.
Men lite så där att när vi väl får ett plus kommer hela fokus på att nuppa,ägglossning och om det är symptom eller mens på g avta. Men då finns det annat att grubbla över *smile*
Trodde jag hade lyckats hålla mig borta från att testa (bim-4) men testade nu på eftermiddagen istället då jag lyckades lura mig själv till att jag kanske är på bim-3 ändå (vilket jag säkert inte är). Så du är inte ensam! Besviken här också, känns som om det borde visa något litet åtminstone så här nära inpå... Men då kanske man kan släppa det lite för denna gången.
Känns inte riktigt som om männen förstår vad som är det jobbiga. Det jobbiga är ju att inte veta hela tiden. Är man gravid och graviditeten går bra så vet man ju att ut kommer ett barn till slut, så klart kan man noja då med, men det är ju åtminstone ett större steg på vägen mot ett barn än att inte ens få ett plus :(
Åh jag ÄR gravid! Kan knappt tro det?!
Grattis till alla som plussat!!!
Var en dag sen och har haft lite illamående senaste dagarna negativt test och nu kom en brunaktig blödning. Så antar att vi får ta nya tag. För om det varit nidblödning hade de vart tidigare.. Illamåendet kan ha me alla skumtomtar jag tryckt *smile* Får hoppa in i en januari tråd för oss som hoppas på ett + i slutet på januari