BIM 17-31 December
Hej! Hoppar in här. Fick mens igår trots tecken på graviditet så blev riktigt grundlurad denna gång. Försök nr 12 inleds å 2 mf (försök 4 och 6)
Hej! Hoppar in här. Fick mens igår trots tecken på graviditet så blev riktigt grundlurad denna gång. Försök nr 12 inleds å 2 mf (försök 4 och 6)
Glömde säga bim 28/12 :)
välkommen...
Jag kan verkligen relatera till känslan av att känna sig grundlurad, så galet trist. Man blir så ledsen!
Nu hoppas vi på många plus =)
Äl idag! Sex idag och hela helgen nu som varit så bara att hålla tummarna! Bim 28/12
Hej! Jag hade äl igår och har bim den 30 december. Hoppas på ett nyktert nyårsfirande!! ;)
Jag är redan otålig vill testa... kommer ta ett test på julafton då jag är på äl+10 då jag brukar få plus tidigt och så "behöver" jag veta tidigt om jag är gravid då jag ska börja ta progesteron o blodförtunnande.
Hoppas hoppas att vi alla får ett lyckligt avslut på detta år <3
Nu är detta en relativt lång tråd redan, hehe, men jag bar BIM 28 dec... 10 dagar innan man kan testa typ.. gaaaah! Hade ÄL i torsdags... tror jag, eller igår.. vet inte riktigt. Tycker att de stickor jag testat visade typ lika starkt både torsdag och fredag... och det bör ju bara vara en dag med starkt teststreck...
Åh jag ÄR gravid! Kan knappt tro det?!