• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • ohhello

Hoppar in här jag med! 6 syskonförsöket!

BIM 20-24/12 beroende på när ÄL får för sig att vara denna månad (är lite oregelbunden). Tempar och testar med digitala ÄL-test.

• Silfra
    KCEG skrev 2016-11-30 14:06:48 följande:

Frusterande, men kroppen kan vara lite lurig efter förlossning och alla hormoner. Allt mitt ändrades, fick mensvärk utan dess like, mer flytningar, mer mens, mer ont och tydligare ÄL efter. Men det är jobbigt att bli skengravid, har själv känt precis det du känner och blev otroligt besviken när jag hade fel. 

Men nya tag, hoppas du får plus nu då =)

Jag kör också med ÄL test, eller clearblues ägglossningsmonitor. 

Ja helt klart lurigt! Jag känner också av äl mycket mer nu och har kraftigare mensvärk.

Ja det är väl bara att kämpa på! Jag ska kika på apoteket för det känns som att det är mer osäkert nu att veta när jag har äl, det skadar inte att ha koll. Sen fånig som jag är så vill jag helst undvika själva äl-dagen då jag väldigt gärna vill försöka få en tjej denna gång. Spelar antagligen ingen roll men bara för att :P Vore mysigt med en av varje :)
  • Silfra

Och bara för att ha det sagt så är vi givetvis tacksamma oavsett kön bara barnet är friskt. En självklarhet men vet att vissa reagerar när man väldigt gärna önskar...

• Tosse87

Äntligen har man fått en blinkande smiley på clearblue ÄL test! Så snart är det äntligen dags för månadens ÄL. Alltid så seg väntan!! Någon annan som har ÄL snart?

• KCEG
    Tosse87 skrev 2016-12-01 07:40:24 följande:

Äntligen har man fått en blinkande smiley på clearblue ÄL test! Så snart är det äntligen dags för månadens ÄL. Alltid så seg väntan!! Någon annan som har ÄL snart?

Jag kör med monitorn från CB och fick utslag på den idag, så ägglossning lär ske på söndag skulle jag tro. 
    Jag hoppas det, väntan på ÄL och BIM är ju helt galen. Man blir galen, det är det enda man funderar på... för att man vill så mycket. Helst förra månaden. 
  • MandisM

Hoppar in här!

Bim den 24/12, tänk vilken julklapp?!

Första försöket med första barnet, kör NC och har inhandlat en massa ÄL test och gravtest :)

Försöker att inte ha för stora förhoppningar för att inte bli besviken men vi vill ju så gärna! <3

Hoppas på plus för oss alla!

• KCEG

Vi börjar bli några stycken nu, jag hoppas att årets sista månad blir det bästa av dom alla. Efter ett ganska tufft år så känner jag att det vore på sin plats att det avslutades på ett bra sätt. =) 
    Ett plus vore en dröm och jag hoppas att det blir så nu. 

Jag har ÄL här i dagarna så snart går jag in i den tröttsamma väntan på BIM. 

• anna7607

Denna eviga väntan. ÄL närsomhelst. Försök nr 19 jisses snart orkar jag inte mer hahaha fy

• Aspargus

Hoppar också in här :) BIM förmodligen 19/24 men kan vara någon dag senare!

• varje

Jag följer med er i jakt på plus. 

Fick glad gubbe på CB ägglossningstest idag och förväntas ha ägglossning i morgon om jag har förstått det rätt. Hoppas på ett plus så innerligt och hoppas det går vägen för oss alla denna månad!

Svar på tråden BIM 17-31 December