Pergotime
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Tänkte på det ingen av er som har testat reseptfri progesteronkräm typ progesterall, min syster har försökt i 11 månader och blev gravid när hon testa det. Jag får ju det på resept nu! Kan kanske vara värt att testa!
Jag har tänkt att testa den krämen innan jag fick hjälp men det blev aldrig av. Annars har jag testat allt naturläkemedel som jag har hört att det ska hjälp, har till och med tagit bisolvon och det har inte hjälp heller. Nu har jag ägglossningsflytningar och lite ryggvärk vilket jag inte brukar ha annars. Så nu kör vi bara på :)!!
Tänkte på det ingen av er som har testat reseptfri progesteronkräm typ progesterall, min syster har försökt i 11 månader och blev gravid när hon testa det. Jag får ju det på resept nu! Kan kanske vara värt att testa!
Bisolvon har jag med testat men inget som hjälpte, det är lite som min syster sa.. hade någon sagt att jag skulle stoppa en pinne i röven och springa runt huset tre gånger för att blir gravid så hade jag gjort det! Lite så känner jag med, jag kan testa allt ;)
Ellifant - Den där varianten med att springa med pinne i rumpan va ny haha. Tror tyvärr inte det funkar.
Men däremot har jag hört om ett par som aldrig hade plussat och sen testade de med Prednisolon (kortisontabletter) och då fick de barn. De köpte en resa och åkte till Grekland och köpte det receptfritt på apotek där. Prezolon heter det i Grekland.
Annars finns det Munkpeppar (Agnus castus), Dhea, Progesterall, Barn albyl och en massa saker man kan testa.
Shiiiiit vad äggstockarna känns just nu. Inte ont kanske, mer irriterande. Väldigt svårt att tänka på något annat.
Det här med att tänk inte på det så händer det, är ett skit! så fort man känner något börjar man hoppas!
Hoppaspåentill - är du när Äl nu?
Tänkte på det vilken dag har ni börjat med Pregotime? Jag tar mina från dag 5 men läst att de finns som som tar dom från dag 3.
Undrandesökande - tack för tipset ????????
Frågetecken skulle vara tummen upp
Det här med att tänk inte på det så händer det, är ett skit! så fort man känner något börjar man hoppas!
Hoppaspåentill - är du när Äl nu?
Tänkte på det vilken dag har ni börjat med Pregotime? Jag tar mina från dag 5 men läst att de finns som som tar dom från dag 3.
Undrandesökande - tack för tipset ????????
Hoppaspåentill - Vet du varför du du börjar på dag 3 inställer för 5? Har du med pco?