Pergotime
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
VAAAA???? Är du gravid??? Nämen guuuud så glad jag blir för din skull:) STOOOORT grattis:))!!! Äntligen har någon blivit gravid!!!! Njut av nu och lycka till.
Jag tror att mycket psykiskt spelar roll ju mer man vill desto mer vill det inte. Den sista veckan innan mens blir man knäpp. Tro det eller ej jag har börjar typ prata med mig själv när jag går till och från bilen och tänker på graviditet, är så inne i mina tankar att jag glömmer om jag skakar på huvudet eller säger nått.. usch banne mej, må gud hjälpa oss. Ännu en gång grattis:)
Ooh guud va länge sen var inloggad här , de var jag som starta tråden .
Heej alla tjejer grattis till de som har blivit gravida och lycka till , till alla som ff kämpar ..
Stressa inte bara då kommer det som en överraskning
Vill ge er lite pepp!! Vi hade paus från hormonstimulering i mars, skulle påbörja ivf den 5/4 så de ville vi skulle vara utan sista cykeln. Åkte utomlands över äl, njöt av livet och att vara utan en massa hormoner. Kom hem och mådde knepigt, testade på äl+9 och visade ett svagt positivt, ökade kommande dagar och fick GRAVID 2-3 på digitalt dagen innan vi skulle påbörjat ivf <3
Så lycklig och har fortfarande svårt ta in det. Vad jag vill säga, ge inte upp!!! Kram på er
Grattis!!! Samma för mig, helt plötsligt bara.. är i vecka 5 nu fattar inget!! Letrozol funkade ju inte på mig sa min BM?!? (Skulle äta det för att halvera min cykel)... Jippie!!!
Vi har fått ett pluss vi också. Fick tag på en karta pergotime, skulle köra i gång med den efter denna månaden men turen var på vår sida. Då jag ej kan ta L.
Grattis!!! Samma för mig, helt plötsligt bara.. är i vecka 5 nu fattar inget!! Letrozol funkade ju inte på mig sa min BM?!? (Skulle äta det för att halvera min cykel)... Jippie!!!
Vi började oxå med pergotime , vi körde i 2 månader ingen resultat sedan åkte vi på semester whips utan någon läkemedel eller något blev vi gravida på egen hand.
Idag är jag 35 v :)
Vi har fått ett pluss vi också. Fick tag på en karta pergotime, skulle köra i gång med den efter denna månaden men turen var på vår sida. Då jag ej kan ta L.
Grattis igen så himla roligt.. vilken röta att vi båda skrivit ett tag i tråden och samma månad prickar rätt!! Plötsligt händer det!
Tror att mycket trots allt har med det psykiska att göra.. senare tiden innan pluset har det varit tumult på jobbet och väldigt mycket fokus där.. ångest och tankar på annat än just bebisverkstad. Inget lätt mönster att bara bryta.. men jag tror nog på att inte "tänka sönder" kan vara en möjlig lösning.. vilket verkligen är lättare sagt än gjort..
Exakt, så kul!! Jag åt ju Letrozol och börjar nu fundera på "risken" för tvillingar.. måste nog ta det med min BM på inskrivningen..!! Kommer skriva in mig där jag bor inte fortsätta i stan där jag gjorde utredningen..
Ingen i denna tråd som ätit Letrozol och som lyckats bli gravid och som har en karta över och kan tänka sig att sälja den t mig? Har ätit Pergo innan och nu vill inte min läkare skriva ut Letrozol då han menar att jag ägglossar på egen hand.. Men jag är 42 och ser inte att jag har något att förlora då jag behöver all extra skjuts jag kan få
Hej, jag har en cysta som såg snäll ut enligt läkaren. Den är stor nått på 9*6 mm eller nått. Har fått nu provera som jag ska ta under 2 mens cykel perioder.
Min fråga är att om den spricker ska jag söka vård då? Eller kan jag bara "härda ut" och vänta till nästa återbesök? Eller spricker cysta alltid med provera eller kan jag ha sådan tur att den bara torkar ut och försvinner av den? Är så sjukhus rädd så mår jätte dåligt av bara tanken på att jag kanske när som helst måste befinna mig där.