Pergotime
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Ligger just nu och blir masserad under fötterna av min man,har ni test zonterapi? Jag hitta ett ställe där dom förklara hur man gör, kan vara värt att testa :) om det inte funkar så är det ju ändå väldig skönt. Haha
www.zonterapibarnloshet.se/download123/trepunkter.pdf
Annabola - jag beställer alla mina recept på apotea, man kan logga in med BankID. Och det kommer nästa alltid nästa dag! De hade alla sorter att letrozol, det ända som verkade svårt att skicka var ägglossningsprutan då den var tvungen att hållas kall.
Ligger just nu och blir masserad under fötterna av min man,har ni test zonterapi? Jag hitta ett ställe där dom förklara hur man gör, kan vara värt att testa :) om det inte funkar så är det ju ändå väldig skönt. Haha
www.zonterapibarnloshet.se/download123/trepunkter.pdf
Annabola - jag beställer alla mina recept på apotea, man kan logga in med BankID. Och det kommer nästa alltid nästa dag! De hade alla sorter att letrozol, det ända som verkade svårt att skicka var ägglossningsprutan då den var tvungen att hållas kall.
Tack för Ingo Ellifant! Lyckades hitta på ett hyfsat närliggande apotek och reserverade i väntan på mensen som såklart kom.. nu bara vänta till cd 3 och köra igång.
En fråga... min gyn sa att nu när jag äger Letrozol så ska jag komma på vul cd 13-14 typ så hon får se om ÄL är på gång.. nu till det kluriga.. hon vill att min man inte ska ha haft utlösning inna vi typ har sex på ÄL?? Jag vill ju maxa och ha sex regelbundet så att man inte missar ÄL?? Någon fått samma rekommendation?? Snacka om att minimera chanserna vid ÄL?? Eller??
Ja jag skulle ju ha frågat..!!
Varför vill de kolla blåsorna egentligen? Tänker ju att skulle jag ha ÄL innan vul vill jag ju inte missa chansen? men man kanske ska lyda råden..
Hej!! Hur har det gått för dig?? Gravid?? Det känns som att ingen lyckas plussa:( så frusterande!!! Jag fick mens idag igen :(( jobbigt!! Jag ger upp snart på fullaste allvar. Måste bara prata med min man och se hur vi ska göra, det är jobbigt för alla. Irritation uppstår så lätt nuförtiden. Snart är det semester och man kommer gå miste om en massa tid där med:( ikväll blir det iaf ett stort glas vin och försöka glömma allt detta!!
Aha! Ja det ska bli spännande att se sen på vul.. äter ju Letrozol för att halvera min cykel tidsmässigt..hoppas verkligen att det fungerar! Annars kanske man får gå upp på dubbel dos? Slipper man ÄL dag 27 liksom..
Vill ge er lite pepp!! Vi hade paus från hormonstimulering i mars, skulle påbörja ivf den 5/4 så de ville vi skulle vara utan sista cykeln. Åkte utomlands över äl, njöt av livet och att vara utan en massa hormoner. Kom hem och mådde knepigt, testade på äl+9 och visade ett svagt positivt, ökade kommande dagar och fick GRAVID 2-3 på digitalt dagen innan vi skulle påbörjat ivf <3
Så lycklig och har fortfarande svårt ta in det. Vad jag vill säga, ge inte upp!!! Kram på er
Vill ge er lite pepp!! Vi hade paus från hormonstimulering i mars, skulle påbörja ivf den 5/4 så de ville vi skulle vara utan sista cykeln. Åkte utomlands över äl, njöt av livet och att vara utan en massa hormoner. Kom hem och mådde knepigt, testade på äl+9 och visade ett svagt positivt, ökade kommande dagar och fick GRAVID 2-3 på digitalt dagen innan vi skulle påbörjat ivf <3
Så lycklig och har fortfarande svårt ta in det. Vad jag vill säga, ge inte upp!!! Kram på er