Pinglann skrev 2017-02-06 11:26:12 följande:
Variför tror du att du har pacos?? Har du oregelbunden mens?? Du kommer få letrozol snart ska du se, det kommer kännas bättre på nått sätt. Man känner sig lugnare och tror på det mer än någonting annat. Jag tog min ovitrell spruta i lördags men har inga symptomer alls. Förra gången va jag öm i nedre delen av magen eftet typ 40timmar, nu känns det ingenting. Man kan bli då lurad av sin kropp, trodde verkligen jag skulle känna av det. För skojjs skull tog jag grav test imorse BARA för att se om det stämmer att ovitrelle kan ge falsk resultat och det va positiv, fast jag vet att inte stämmer. Nu fick jag även se hur det ska se ut på stickan vid positiv test haha. Vi körde på igår dka göra det ikväll och imorgon med, får se om man pallar onsdag med.
Japp, oregelbunden mens och lååånga cykler, samt att gyn ställt frågor som jag vet rör PCOS (har hu googlat allt för mycket
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
)
Åh, man kan både få sprutor + letozol? Intressant.. eller det är väl individuellt vad de skriver ut för preparat antar jag? Hur funkar sprutorna i kombo med tabletter, för du tar båda?