Pergotime
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Skulle inte vas massa frågetecken utan en smiley som gör tummen upp
Dag 8 i cykeln.. väntar in ÄL nu.. det går ju åt en hel del stickor här hemma.. efter vul gissade hon på 4-7 dagar så det är väl bara att köra varannan dag nu då..
Inte ge upp! Man har rätt att ha dippar när mensen kommer, men sen är det bara att köra igen!! Håller tummarna!
Jag överlevde spolningen hahaha. Det gjorde inte ont, det var lite obehagligt bara. Efteråt rann det ut rätt mkt vätska. Inget va blockerat hade redan nu på dag 6, 3 blåsor där 2 st va 8mm och den tredje 12mm läkaren började yra om trillingar. Jag ska ringa tillbaka och boka tid till nästa torsdag då jag är på dag 14, kunde inte boka idag då jag inte visste hur jag jobbade. Annars såg allting jätte bra ut, såg på ultraljuds skärmen en bebis från förra patienten som var i v11. Hon blev gravid med pergotime sa läkarn. Jag är bara lite förvirrad då jag hade 3 blåsor, trodde man hade bara en men letrozol
Jag överlevde spolningen hahaha. Det gjorde inte ont, det var lite obehagligt bara. Efteråt rann det ut rätt mkt vätska. Inget va blockerat hade redan nu på dag 6, 3 blåsor där 2 st va 8mm och den tredje 12mm läkaren började yra om trillingar. Jag ska ringa tillbaka och boka tid till nästa torsdag då jag är på dag 14, kunde inte boka idag då jag inte visste hur jag jobbade. Annars såg allting jätte bra ut, såg på ultraljuds skärmen en bebis från förra patienten som var i v11. Hon blev gravid med pergotime sa läkarn. Jag är bara lite förvirrad då jag hade 3 blåsor, trodde man hade bara en men letrozol
Vad härligt att allt gick bra!! Men vad härligt att allt ser fint ut.. trillingar, ja den du! Då blir det åka av! Haha du får berätta hur besöket dag 14 går sen! Kul att följas åt och höra hur det fungerar för andra
Imorgon har jag återkopplingsamtal och får svar på alla prover osv på vår utredning.. intressant! Hoppas gå därifrån med ett e-recept på tex letozol och en "plan" att öka chanser till bebis!! Håll tummarna!
Ett tips om medicinen är slut på det apotek du gått till: Be dem kolla runt på de närmsta apoteken om medicinen finns där. De kan kolla alla olika apotek.
Ett tips om medicinen är slut på det apotek du gått till: Be dem kolla runt på de närmsta apoteken om medicinen finns där. De kan kolla alla olika apotek.