Pergotime
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Näää vad jobbigt :(!! Jag önskar jag kunnde milda till hela din situation. Det med kilon är inte det lättaste. Man får försöka peppa till sig själv. Så jobbigt när gyn säger så med. Jag håller tummarna för dig till på måndag. Jag har testat och negativt var det. Hade typ inga symptomer alls och då trodde jag verkligen det va nått:(! Nu får jag bara invänta mensen och köpa letrozol.
Tack <3
Det kändes som benen slogs bort under mig!
Men börjar komma på fötter igen, tycker alltid det är enklare vid äl för då kan man göra något!
Jag ska hålla tummarna för att det kommer ett plus till dig denna gången! När jag prata med gyn om att min mens var sen sa dom att man skulle ta test tre-fyra dagar efter bim, så än finns det hopp!
Näää det blev inget denna månaden heller. Jag fick min mens i natt och jag får väl anta att detta är dag 1. Dag 3 ska jag ta letrozol. Min mens är dock inte som vanligt. Nu är den mkt rikligare och slemmigare om du ursäktar!
Tråkigt! Men innan jag börja med pregotime så hade jag med väldigt riklig mens i typ 6 dag, nu har jag lite och i fyra dagar!
Läste i går att om man har riklig mens visar det att man har en bra och tjock slemhinna, pregotimen gör ju slemhinna lite tunnare. Så det är det positivt men mycket mens!
Förresten, var på gyn i dag och där var en äggblåsa som hade kollapsat och där var vätska i livmoder så förhoppningsvis har jag haft ägglossing av mig själv.
Ska ta blod prov på måndag. Jag håller tummar och tår att detta är mitt guldägg <3
Åhh vad roligt:)!! Hoppas, hoppas för din skull! har du tagit blod prov innan för att se om det va nån ägglossning? Idag fick jag springa fram och tillbaka hela min lunch efter letrozol. Det är inte vanligt att dom har det hemma med 30st. Säljes typ med 100st i förp. Efter jobbet fick jag tag på det, så frusterande. Ska börja Med det imorgon.
Jag ska ta blodprov för att se om jag har haft ägglossning, gyn vill att jag går dit en dag mellan 26e och 28e januari (cd 23-25).
Problemet är att om jag har haft ägglossning så skedde det antagligen i går (positivt på ÄL-test i söndags). Är det ens värt att ta ett blodprov då för det måste väl vara 7 dagar efter som det syns något? Eller hade ett blodprov på tex fredag kunnat visa ägglossning på måndagen innan? Eller är det bättre att ta blodprovet på måndag?
Jag har gjort ett blodprov efter första trippelkuren men då tag jag även ägglossnings sprutan!
Tyvärr har jag ingen koll på när man ska gå och ta blodprovet, denna gången tar jag det ca 8 dager efter äl!
Ett tips är att köpa medicinera på apotea, de har nästan allt hemma och beställer man tidigt på dagen så får man det nästa dag! Men det känns som en stor paket med 30 st hur många ska man ta då?
Pinglann - På www.fass.se så kan du se vilka apotek i din närhet som har en viss medicin hemma. Mycket smidigt, så slipper man springa runt.
Jag har gjort ett blodprov efter första trippelkuren men då tag jag även ägglossnings sprutan!
Tyvärr har jag ingen koll på när man ska gå och ta blodprovet, denna gången tar jag det ca 8 dager efter äl!
Ett tips är att köpa medicinera på apotea, de har nästan allt hemma och beställer man tidigt på dagen så får man det nästa dag! Men det känns som en stor paket med 30 st hur många ska man ta då?