Pergotime
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Hej, hoppar in här.. jag och sambon ska på första utredningsbesöket imorgon.. nervöst! Jag hoppas på att få testa pergotime, att det blir första anhalten.. men läste att pergotime inte finns efter nyår?? Va, hjälp! Det har man ju läst så mycket bra om.. (om det nu är det jag kommer få, kanske annat som knasar...)
Tacksam för svar!
Anna
Tack för info Angeleyez ska googla loss nu!
Idag körde jag igång med Pergotime igen. Dubbel kur dag 3-7.
Idag körde jag igång med Pergotime igen. Dubbel kur dag 3-7.
Lycka till är idag i vecka 8 med en Pergo bebis :)
Härligt att det har fungerat på vissa:). Jag trodde till 100% att det skulle funnka hos mig med men tyvärr! Allt känns bara hopplöst även om det var första gången med pergo. Vet inte hur länge man orkar hoppas.
Härligt att det har fungerat på vissa:). Jag trodde till 100% att det skulle funnka hos mig med men tyvärr! Allt känns bara hopplöst även om det var första gången med pergo. Vet inte hur länge man orkar hoppas.
Har läst att det flesta lyckas med pregotime inom tre gånger. Så det är bara på det igen, fast det känns helt hopplöst. Som tur är finns det fler saker att prova innan man kan säga att det inte går!
Just nu gråter jag för att jag vill inte vänta mer :(
känner mig så värdelös
Har läst att det flesta lyckas med pregotime inom tre gånger. Så det är bara på det igen, fast det känns helt hopplöst. Som tur är finns det fler saker att prova innan man kan säga att det inte går!
känner mig så värdelös
känner mig så värdelös