Pergotime
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Inväntar på mens ska börja med pergotime.
Någon mer som vill följas ?
Denna är 3 försöket
Hej! Jag använder också pregotime och den senaste två gångerna på trippelkur har jag fått fina blåser på över 20mm och därför fått ovitrelle, men tyvärr ingen bebis än!
Så du behöver nog inte vara orolig att det ska bli trillingar! Jag har även läst många trådar på familjeliv där de med flera blåsor ändå har fått ett barn . Lycka till!!
Åhhh lite lugnande känns det! Igår hade jag värk i äggstockarna i princip hela dagen, har aldrig haft så innan. Det är rätt så konstigt att inget händer även om man har tagit ovitrelle sprutan och myst fom dagarna. Jag hoppas jag får ett barn snart. Och jag hoppas vi alla får det väldigt snart:)
Det jag har märkt med ovitelle sprutan är man har lite ont mellan Äl och mens ( som mensvärk) och sen när jag har mens har jag väldigt ont! Jag har tre trippelkurer till innan vi gör något annat, så min gyn verkar tro att det ska funka. Jag har samma känsla som dig hoppas det blir ett barn snart, tålamodet är slut!
Hur länge har ni försökt? Har ni barn sen innan? Detta är så jobbigt. Att det ska vara så svårt. Nu det senaste 2 åren har sex varit som en arbetsyssla. Varannan dag fråg dag 10-20 rätt så jobbigt i längden. Mina äggblåsor blev inte större än 10mm innan och nu var det störrsta på 20.
Vi är inne på vår åttonde försök med pregotime, de två sista kurera var trippelkurer där jag även fick ovitrelle sprutan och då fick jag Äl. Vi har inga barn sen innan så längtan är super stor!
Jag tycker att det schema lagda sexet är skit jobbigt, man har ju inte den lusten varje gång, sen tycker jag att alla hormoner har tagit mycket på mitt pyske, hormörsväningar delux!
Har ni barn sen innan?
Jag ska till gyn i morgon och hoppas vekligen att där stora fina blåsor igen!
Vi har en dotter på 6 år som blev till rätt så fort. Jag tror att p-piller är orsaken till detta oavsett om barnmorsskan inte säger det. Jag trodde inte att detta skulle hända jusst mig. Man tar för givet att man kan ha hur många barn som helst. Har du haft några blåsor på dom 7 andra försöken?? Lycka till imorgon:)!!
Det är så konstigt att när det har funkat en gång så borde det ju fungera igen! Har ni gått utredning nu?
Jag har pco så vi vet vad problemet är. Det är inte fören jag börja med trippelkur som hon börja kolla med ul för att se om där var blåsor!
Men första gången hade jag två en på 20 en på 22mm, Andra gången hade jag tre stora på över 20 mm och flera små sa hon, men jag har varken fått sexförbud eller haft uppehåll mellan mina kurer så jag har tagit åtta kurer på rad nu.
Så ska bli spännande att se i morgon!
När har du bim? Ska hålla tummarna för dig
Åhh vad spännande! Hör av dej hur det har gått! Vi fick ingen sex förbud heller utan hon sa jaaa tvillingar lär det bli iaf:)! Hoppas det blir en om jag är gravid men går bra med 2med. Tycker med att det är konstigt att det inte går denna gången, är 31år och mannen 32. Det var inte det lättaste heller att få komma på en utredning. Det känns bra med läkaren samt att jag är lugnare nu än innan nu när vi har fått hjälp. Jag har bim på julafton så det är ett tag kvar.
Hej.
Är det någon som märkt att Pergotime påverkar ÄL-testerna? Jag har tagit Pergotime denna cykeln för första gången och började testa CD6.
Sen har de billiga teststickorna sett likadana ut varje dag.
Började testa med clearblue och fick idag utslag på den som visar 4 fertila dagar. På stickorna händer ingenting.
Vad tror ni?
Hej.
Är det någon som märkt att Pergotime påverkar ÄL-testerna? Jag har tagit Pergotime denna cykeln för första gången och började testa CD6.
Sen har de billiga teststickorna sett likadana ut varje dag.
Började testa med clearblue och fick idag utslag på den som visar 4 fertila dagar. På stickorna händer ingenting.
Vad tror ni?