• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • nypan78

Är det möjligt.....?!?! Detta test är från imorse. Gjorde ett FET för knappt en vecka sedan dvs nu är det bara ruvardag 6

• Mawie

Ser ett svagt streck, på det sista!

nypan78 skrev 2019-04-30 12:57:38 följande:

Är det möjligt.....?!?! Detta test är från imorse. Gjorde ett FET för knappt en vecka sedan dvs nu är det bara ruvardag 6

Ängeldotter 6/9-18
  • nypan78

Dagens test behöver kanske ej tydas...vågar inte ropa hej på länge. Jag är 40 år och har väntat på detta så!

• Anonym (Sanna)
    nypan78 skrev 2019-05-01 18:22:54 följande:

Dagens test behöver kanske ej tydas...vågar inte ropa hej på länge. Jag är 40 år och har väntat på detta så!

Är det ditt första barn?

Blir så glad. Nu hoppas vi det blir allt starkare.
  • nypan78
    Anonym (Sanna) skrev 2019-05-01 19:44:34 följande:

Är det ditt första barn?

Blir så glad. Nu hoppas vi det blir allt starkare.

Nej inte försya, men haft mf och yngsta är 4,5 år. Jag har lågt amh och läkarna sa att tiden rusar för mig.
  • Anonym (Sanna)
    nypan78 skrev 2019-05-01 21:06:49 följande:

Nej inte försya, men haft mf och yngsta är 4,5 år. Jag har lågt amh och läkarna sa att tiden rusar för mig.

Hur är ditt amh?

Jag vet inte riktigt vad det ska ligga på för åldern. Jag är 41 och har 0,56. Den ivf sköterska jag pratade med tyckte det var ett okej värde.
  • nypan78
    Anonym (Sanna) skrev 2019-05-02 07:35:23 följande:
    Hur är ditt amh?

Jag vet inte riktigt vad det ska ligga på för åldern. Jag är 41 och har 0,56. Den ivf sköterska jag pratade med tyckte det var ett okej värde.
    Jag har 0.8 men man kollar alltid med UL också. Nu fick jag positivt på digitala också så man ska aldrig ge upp. 20:e maj vet jag mer
  • Anonym (Sanna)
    nypan78 skrev 2019-05-02 14:15:19 följande:

Jag har 0.8 men man kollar alltid med UL också. Nu fick jag positivt på digitala också så man ska aldrig ge upp. 20:e maj vet jag mer

Grattis!

Har ni försökt länge nu?
  • Nykär15
    Mawie skrev 2019-04-27 13:49:57 följande:

Eftersom vi förlorade våran tjej fem dagar innan bf, har vi redan blivit lovade hjälp om vi skulle bli gravida igen.

Vi har även blivit lovade att starta igång förlossning redan i v 37 om det nu skulle gå bra och vi inte får missfall.

Kan höra med den läkaren som skrev ut trombyl om Fragmin.

Så underbart att läsa, håller alla tummar o tår för er nu!!
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.