• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Gamlamamman
    Ivana1988 skrev 2017-02-01 08:06:31 följande:

Hej på er! Jag hoppar in här - skulle ha fått en bebis för 8 dagar sen men den vill inte ut så vi ska någ få en februari bebis....

Välkommen!

Februari är ju en bra månad! ;)

Förstår verkligen att det måste vara jättejobbigt att gå över tiden så länge. Hoppas verkligen jag slipper... bf 18/2 för mig. Jobbar sista veckan på kontoret denna vecka sen kommer jag jobba hemifrån. Mitt tredje barn detta. :)

Jag hoppas att det sätter igång för dig snart! Är det ditt första barn?
  • nettiz85

Här ska man in till BM och få en hinnsvepning om en stund. Har 9 dagar kvar egentligen men har haft så mycket smärtsamma förvärkar dom senaste veckorna så fick lov att prova med detta. Hoppas så att det ska ge resultat även om jag vet att det inte behöver leda till något heller. Lite spännande är det iallafall :)

• Camiswe
    Ivana1988 skrev 2017-02-01 08:06:31 följande:

Hej på er! Jag hoppar in här - skulle ha fått en bebis för 8 dagar sen men den vill inte ut så vi ska någ få en februari bebis....

Hej! Är det du som är i_am_ivana på instagram? :)
  • Ivana1988
    Gamlamamman skrev 2017-02-01 08:24:08 följande:

Välkommen!

Februari är ju en bra månad! ;)

Förstår verkligen att det måste vara jättejobbigt att gå över tiden så länge. Hoppas verkligen jag slipper... bf 18/2 för mig. Jobbar sista veckan på kontoret denna vecka sen kommer jag jobba hemifrån. Mitt tredje barn detta. :)

Jag hoppas att det sätter igång för dig snart! Är det ditt första barn?

Jag har själv gissat på det och innan jag blev gravid ville jag ha en vattentäcke och februari bebis (är själv det o många i familjen) men nu känns det bara Nej januari vore bra )

Jag slutade i v39 men nu ångrar jag lite för det är verkligen knte alls roligt att vara hemma och vänta! Det är mitt första så det är så många känslor även utan det!
  • Ivana1988
    nettiz85 skrev 2017-02-01 09:36:31 följande:

Här ska man in till BM och få en hinnsvepning om en stund. Har 9 dagar kvar egentligen men har haft så mycket smärtsamma förvärkar dom senaste veckorna så fick lov att prova med detta. Hoppas så att det ska ge resultat även om jag vet att det inte behöver leda till något heller. Lite spännande är det iallafall :)

Jag försökte få det igår men tydligen kan inte alla göra det! I örebro län iaf gör inte BM nögon undersökning eller hinnsvepning... på Förlossningen ville dom inte göra det heller... lycka till att det sätter igång allt!
  • Ivana1988
    Camiswe skrev 2017-02-01 09:43:08 följande:

Hej! Är det du som är i_am_ivana på instagram? :)

Hej! Ja det är jag, den där desperata som gått över tiden haha
  • Camiswe
    Ivana1988 skrev 2017-02-01 10:27:49 följande:
    Hej! Ja det är jag, den där desperata som gått över tiden haha
    Jag följer dig (camilla_pt) och känner med din frustration, jag har bf 10/2 med min fjärde men min sambos första. Mina andra har alla kommit innan bf, två första dagarna innan bf och tredje 38+2 så jag kan inte relatera till din sits men jag följer med spänning :) 
  • Ivana1988
    Camiswe skrev 2017-02-01 10:41:04 följande:

Jag följer dig (camilla_pt) och känner med din frustration, jag har bf 10/2 med min fjärde men min sambos första. Mina andra har alla kommit innan bf, två första dagarna innan bf och tredje 38+2 så jag kan inte relatera till din sits men jag följer med spänning :) 

Jaha är det du, vad roligt

I våran familj kom alla för tidigt... så dom är lite extra jobbiga och folk ringer eller skriver varje dag om bebisen har kommit... man blir lite galen så här på slutet faktist!
  • many87

Hej på er längesen jag skrev något här.. nu ligger vi på bb, i söndags 29/1 föddes vår son.. ska få ta prover i eftermiddag och även ultraljud på hjärtat då han har ett litet blåsljud men förhoppningvis får vi åka hem idag :)

• Gamlamamman
    many87 skrev 2017-02-01 11:02:27 följande:

Hej på er längesen jag skrev något här.. nu ligger vi på bb, i söndags 29/1 föddes vår son.. ska få ta prover i eftermiddag och även ultraljud på hjärtat då han har ett litet blåsljud men förhoppningvis får vi åka hem idag :)

Grattis! Vad härligt!
Svar på tråden BF Februari 2017