BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hej på er! Jag hoppar in här - skulle ha fått en bebis för 8 dagar sen men den vill inte ut så vi ska någ få en februari bebis....
Här ska man in till BM och få en hinnsvepning om en stund. Har 9 dagar kvar egentligen men har haft så mycket smärtsamma förvärkar dom senaste veckorna så fick lov att prova med detta. Hoppas så att det ska ge resultat även om jag vet att det inte behöver leda till något heller. Lite spännande är det iallafall :)
Hej på er! Jag hoppar in här - skulle ha fått en bebis för 8 dagar sen men den vill inte ut så vi ska någ få en februari bebis....
Välkommen!
Februari är ju en bra månad! ;)
Förstår verkligen att det måste vara jättejobbigt att gå över tiden så länge. Hoppas verkligen jag slipper... bf 18/2 för mig. Jobbar sista veckan på kontoret denna vecka sen kommer jag jobba hemifrån. Mitt tredje barn detta. :)
Jag hoppas att det sätter igång för dig snart! Är det ditt första barn?
Här ska man in till BM och få en hinnsvepning om en stund. Har 9 dagar kvar egentligen men har haft så mycket smärtsamma förvärkar dom senaste veckorna så fick lov att prova med detta. Hoppas så att det ska ge resultat även om jag vet att det inte behöver leda till något heller. Lite spännande är det iallafall :)
Hej! Är det du som är i_am_ivana på instagram? :)
Jag följer dig (camilla_pt) och känner med din frustration, jag har bf 10/2 med min fjärde men min sambos första. Mina andra har alla kommit innan bf, två första dagarna innan bf och tredje 38+2 så jag kan inte relatera till din sits men jag följer med spänning :)
Hej på er längesen jag skrev något här.. nu ligger vi på bb, i söndags 29/1 föddes vår son.. ska få ta prover i eftermiddag och även ultraljud på hjärtat då han har ett litet blåsljud men förhoppningvis får vi åka hem idag :)
Hej på er längesen jag skrev något här.. nu ligger vi på bb, i söndags 29/1 föddes vår son.. ska få ta prover i eftermiddag och även ultraljud på hjärtat då han har ett litet blåsljud men förhoppningvis får vi åka hem idag :)