BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Haha ja det känns som man precis vant sig vid att vara gravid och då ska man snart föda ;) Eller är det kanske bara jag som är seg ;) Jag har inte frågat om datum för igångsättning men det borde vara i slutet av februari.. Det slog mig precis att det är lite tur för oss som väntar februaribebisar att det inte är skottår i år ;)
Har så svårt att se mig själv som ogravid så det känns som att jag också kommer gå runt såhär läääänge till. Haha. Blir det igångsättning så blir det 5/3 för min del. Hoppas verkligen jag slipper det. :/
Jag är också inställd på att gå över men man kan ju hoppas ;)
Haha ja det känns som man precis vant sig vid att vara gravid och då ska man snart föda ;) Eller är det kanske bara jag som är seg ;) Jag har inte frågat om datum för igångsättning men det borde vara i slutet av februari.. Det slog mig precis att det är lite tur för oss som väntar februaribebisar att det inte är skottår i år ;)
Åh ja! Klart du ska ha 170217! Skulle ju vara superhäftigt om båda barnen har samma år som dag :)
Jag hoppas på bebis senast 18:e februari, skulle inte vilja ha en fisk nej, men skämt åsido så skulle jag vilja föda 170217 iom att sonen är född 091109. Det skulle ge trevlig symmetri
Åh ja! Klart du ska ha 170217! Skulle ju vara superhäftigt om båda barnen har samma år som dag :)
Åh! Stort grattis till er lille pojk! Kändes det bra? Har chocken släppt lite nu? ;) Jag hoppas verkligen ni mår bra hela familjen!
Oj vilken raketfartsförlossning! Wow! Du kan knappast ha varit det minsta värdelös som fixade det där! Att öppna sig så fort är nog ingen barnlek, snarare värt medalj ;)
Tack tack tack!
Jo förlossningen gick väl bra egentligen bara att där och då kände jag mig väldigt värdelös ;) Det gick så himla fort och hade jag vetat det när det gjorde som ondast hade man kanske hållit humöret uppe lite mer. Gick från 5-10 cm på mindre än 30 minuter och Han var ute på 2 krystvärkar!
Nu har chocken släppt ;) Haha. Känns väldigt självklart nu när han är utanför magen istället för i. Var helt med på att bli mamma igen, men inte på att föda ungen. Är så otroligt skönt att allt bara är klart!
Lycka till ni andra och hoppas ni får se era små snart :)
Igår satt jag med nån sorts kraftigare förvärkar, de var iaf annorlunda än de vanliga sammandragningarna och de kom ganska regelbundet. Detta höll på från ca 17 tills jag gick och la mig vid 22. Och jag är ganska övertygad om att en del av slemproppen lossnade vid 21, och en till del sen i morse. Typ brun/beige gegga.. Kunde dock sova inatt fast jag vaknade med en värre ryggsmärta än annars. Så nu sitter jag och hoppas hoppas på att värkarna ska tillta under dan så att det verkligen är dags! En jobbig detalj är att 2,5åringen precis fått feber så hon är hemma och behöver stimulans oxå. Fantastisk tajming... Bf 12 februari så 38+2 idag (dottern kom 36+0 enligt RUL och 37+3 enligt SM).
Hej på er! Jag hoppar in här - skulle ha fått en bebis för 8 dagar sen men den vill inte ut så vi ska någ få en februari bebis....
Igår satt jag med nån sorts kraftigare förvärkar, de var iaf annorlunda än de vanliga sammandragningarna och de kom ganska regelbundet. Detta höll på från ca 17 tills jag gick och la mig vid 22. Och jag är ganska övertygad om att en del av slemproppen lossnade vid 21, och en till del sen i morse. Typ brun/beige gegga.. Kunde dock sova inatt fast jag vaknade med en värre ryggsmärta än annars. Så nu sitter jag och hoppas hoppas på att värkarna ska tillta under dan så att det verkligen är dags! En jobbig detalj är att 2,5åringen precis fått feber så hon är hemma och behöver stimulans oxå. Fantastisk tajming... Bf 12 februari så 38+2 idag (dottern kom 36+0 enligt RUL och 37+3 enligt SM).