BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hur känns det nu? Börjar det bli nervöst eller längtar ni bara? :)
Här kan man väl också säga att det är nära. Snitt imorgon...
Här har man 12 dagar kvar, BF 10 Februari. Har mycket förvärkar men dom släpper efter ett tag men dom gör ont. Slemproppen har nog släppt i omgångar med den senaste veckan. Jag hoppas att bebis vill komma lite tidigare då man är så trött på det nu, man blir trött av förvärkarna och noll sömn nästan. Och så har man två barn hemma som vill ha uppmärksamhet, inte alltid så lätt.
Spännande är det iallafall :)
Det är väldigt nervöst nu- och spännande såklart. Det blir snitt pga tidigare dramatisk förlossning. ny upplevelse att vara vaken under snitt denna gång, förra var akutsövt.
Det är väldigt nervöst nu- och spännande såklart. Det blir snitt pga tidigare dramatisk förlossning. ny upplevelse att vara vaken under snitt denna gång, förra var akutsövt.
Åh så spännande! När är du beräknad? Uppdatera gärna oss om vad som händer :) har du värkar/förvärkar?
Skönt att du slipper chansa på en dramatisk förlossning igen! Och tänk imorgon har ni er bebis hos er, helt underbart!
Känner igen det där med förvärkar, jag har också massor. Undra om jag har börjat öppna mig något, har inte kollat.. Förutom förvärkarna har jag inga direkta tecken på att en förlossning är på gång, men det känns ändå spännande ;)
Beräknad 10.2. Får förvärkar så fort jag gör något annat än sitter i fåtöljen typ, men annars bara vanliga sammandragningar. Jag har massa fostervatten så magen är superspänd och jag är smidig som en valross :).
Heja heja för bebisar
Själv är jag inställd på att ha en månad kvar. Det enda jag hoppas på är att det blir innan mars, för vi ska på namngivning av bebis kusin den 11:e mars och det blir roligare om inte bebisen är helt nyfödd.
Jag är också inställd på att gå över men man kan ju hoppas ;)
Heja heja för bebisar
Själv är jag inställd på att ha en månad kvar. Det enda jag hoppas på är att det blir innan mars, för vi ska på namngivning av bebis kusin den 11:e mars och det blir roligare om inte bebisen är helt nyfödd.
Heja heja för bebisar