• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Gamlamamman
    FrökenStrut skrev 2017-02-02 20:55:23 följande:

Håller verkligen med om att det både gått fort och varat en evighet. För mig är det andra barnet, första fyller två i april. Känns som om jag varit gravid sedan sommaren 2014...vilket jag i stort sett har.

Ja då är det verkligen på toden att du får vara ogravid ett tag nu. ;)
  • Ettanvändarnamningenannanhar

Oj det där är verkligen beundransvärt! Jag blir lite trött bara att läsa det, haha ;)

FrökenStrut skrev 2017-02-02 20:55:23 följande:

Håller verkligen med om att det både gått fort och varat en evighet. För mig är det andra barnet, första fyller två i april. Känns som om jag varit gravid sedan sommaren 2014...vilket jag i stort sett har.

• FrökenStrut
    Ettanvändarnamningenannanhar skrev 2017-02-02 21:49:22 följande:

Oj det där är verkligen beundransvärt! Jag blir lite trött bara att läsa det, haha ;)

Sen är det väl inte riktigt sant 13 månader utan bebis i magen va det...men 11 av dem ammade jag.

Håller tummarna för att det drar igång nu om 20 minuter då bf inleds.
  • Ettanvändarnamningenannanhar

Jag tyckte det behövdes nästan 8 år mellan gångerna, haha ;)

Hur gick det i natt? Var bebis punktlig? :)

FrökenStrut skrev 2017-02-02 23:38:24 följande:

Sen är det väl inte riktigt sant 13 månader utan bebis i magen va det...men 11 av dem ammade jag.

Håller tummarna för att det drar igång nu om 20 minuter då bf inleds.

• FrökenStrut
    Ettanvändarnamningenannanhar skrev 2017-02-03 07:28:57 följande:

Jag tyckte det behövdes nästan 8 år mellan gångerna, haha ;)

Hur gick det i natt? Var bebis punktlig? :)

Tror att jag mest försöker få det överstökat. Graviditet är inte min grej.

Tyvärr ligger bebisen kvar. Övertygad om att det dröjer minst en vecka till.
  • micjos

Pang sa det när jag vaknade och var genomförkyld, ännu mer orkeslös o trött än annars :/ fler dom väntar på bf o blivit förkylda? Är i v.36+4.

• Ivana1988
    micjos skrev 2017-02-03 13:56:39 följande:

Pang sa det när jag vaknade och var genomförkyld, ännu mer orkeslös o trött än annars :/ fler dom väntar på bf o blivit förkylda? Är i v.36+4.

Jag var dunder förkyld v 36-39... inte roligt... krya på dig det är nog det värsta att man inte kan bara stoppa i sig alla möjliga mediciner...
  • Gamlamamman

37+5 idag. Väntar på bf men är tack o lov inte förkyld.

Känns som att jag kommer vara gravid resten av livet. Går så segt på detta upplopp.

Krya på dig!
  • dandelion88

Jag är i v 35 + 5 och är superförkyld! Jag har varit frisk hela hösten och vintern och blir sällan sjuk... och så blir man det nu! Livrädd för att vara sjuk under förlossning och att vi i familjen ska smitta varandra samt riskera smitta den kommande bebisen :/ hoppas på att bli frisk så fort som möjligt!
  • micjos

Samma här, är aldrig sjuk heller *peppar peppar*

Är sååå trött på att vara gravid så jag skulle kunna gråta! Tung, ont, ingen sömn... :(

dandelion88 skrev 2017-02-03 16:38:34 följande:

Jag är i v 35 + 5 och är superförkyld! Jag har varit frisk hela hösten och vintern och blir sällan sjuk... och så blir man det nu! Livrädd för att vara sjuk under förlossning och att vi i familjen ska smitta varandra samt riskera smitta den kommande bebisen :/ hoppas på att bli frisk så fort som möjligt!

Svar på tråden BF Februari 2017