BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Håller verkligen med om att det både gått fort och varat en evighet. För mig är det andra barnet, första fyller två i april. Känns som om jag varit gravid sedan sommaren 2014...vilket jag i stort sett har.
Oj det där är verkligen beundransvärt! Jag blir lite trött bara att läsa det, haha ;)
Håller verkligen med om att det både gått fort och varat en evighet. För mig är det andra barnet, första fyller två i april. Känns som om jag varit gravid sedan sommaren 2014...vilket jag i stort sett har.
Oj det där är verkligen beundransvärt! Jag blir lite trött bara att läsa det, haha ;)
Jag tyckte det behövdes nästan 8 år mellan gångerna, haha ;)
Hur gick det i natt? Var bebis punktlig? :)
Sen är det väl inte riktigt sant 13 månader utan bebis i magen va det...men 11 av dem ammade jag.
Håller tummarna för att det drar igång nu om 20 minuter då bf inleds.
Jag tyckte det behövdes nästan 8 år mellan gångerna, haha ;)
Hur gick det i natt? Var bebis punktlig? :)
Pang sa det när jag vaknade och var genomförkyld, ännu mer orkeslös o trött än annars :/ fler dom väntar på bf o blivit förkylda? Är i v.36+4.
Pang sa det när jag vaknade och var genomförkyld, ännu mer orkeslös o trött än annars :/ fler dom väntar på bf o blivit förkylda? Är i v.36+4.
Samma här, är aldrig sjuk heller *peppar peppar*
Är sååå trött på att vara gravid så jag skulle kunna gråta! Tung, ont, ingen sömn... :(
Jag är i v 35 + 5 och är superförkyld! Jag har varit frisk hela hösten och vintern och blir sällan sjuk... och så blir man det nu! Livrädd för att vara sjuk under förlossning och att vi i familjen ska smitta varandra samt riskera smitta den kommande bebisen :/ hoppas på att bli frisk så fort som möjligt!