BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Konstigt. Min bästis hade jättemycket (hon såg ut att vänta trillingar, minst) fostervatten med sin 2:a och 3:a och gick fullt över tiden och måste sättas igång med båda.
2 dar till bf. Trodde grodan skulle kommit nu. Min första är 6 dar tidig.
Får minst 3 sms per dag "har bebis kommit", gaaahhhh NEJ, jag meddelar er när bebis är här, låt mig vara!!!
Fast jag vet att de bara vill väl så är det ganska drygt ändå.
Ja dedär frågorna börjar gå en på nerverna. De frågar varje dag om vi e på bb eller om bebisen kommit nu. Nej, vi skulle ju meddela när något sker och eftersom vi inte meddelat så har inget skett heller!!
Ja eller min favorit "När kommer han"? Ja hur sjutton ska ja veta det? Han säger inget.
Tack! Ja imorgon är det dags, och vecka 43. Helt galet!
Jag är så spännd och nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen längre! har packat och städat och fixat för hus/hundvakt men det är så svårt att inte tänka på det... kan knappt förstå att jag ska få träffa mitt barn snart..
Jag är glad att jag varit vag med "när", och bara sagt "förhoppningsvis innan mars" när folk frågat. Minns hur det var förra gången. Det är inte kul
Ja eller min favorit "När kommer han"? Ja hur sjutton ska ja veta det? Han säger inget.
Här är en till som väääääntar.... Vill gärna att prinsen kommer till helgen. Är i 38+3 så känner mig klar nu :) alllt fixat.
Gamlamamman > då skiljer det bara en dag på bf för oss!
Här är en till som väääääntar.... Vill gärna att prinsen kommer till helgen. Är i 38+3 så känner mig klar nu :) alllt fixat.
Gamlamamman > då skiljer det bara en dag på bf för oss!
Jag har alltså varit på flera extra ultraljud just pga den stora vattenmängden som inte minskar. De påstod iaf det då mängden vatten gör att livmodern är så spänd att jag har sammandragningar mest hela tiden.