Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-07 17:12:06 följande:
1 - Jag vet inte.
2 - Just det jag vill inte träffa exet pga anmälan, känner även oro om jag nu har fel i att inte hon var inblandad i anmälan som hon hävdat att hon inte var och det har barnen också sagt dvs att deras mamma inte anmält.
3 - För att vi försöker bygga en ny familj jag och den nya.
4 - 5 - Blir samma svar på båda frågorna, jag behandlar dom inte som skräp jag ska kompensera dom senare. Och nej det var inte bara knulla jag ville utan ville ha all form av närhet för utan det fungerar inte ett förhållande.
6 - Det känns lite fel att den nya inte vill att jag ska träffa dom men förstår henne också med tanke på anmälan men återigen jag ska kompensera barnen och jag tror nog att studenten får en bra student för mamman brukade/brukar fixa allt.
Men om både ditt ex och dina barn säger att ditt ex inte ligger bakom anmälan,varför kan du då inte tro på det?
Varför lyssnar du på din nyas skitsnack när du vet att hon bara är svartsjuk och hatar ditt ex?
Och framförallt,varför straffar du dina barn pga hennes skitsnack?
Jo,du behandlar dina barn och din familj som skräp. Varför vill du inte inse det?
Och hur tror du att du ska kunna kompensera dina barn vid ett senare tillfälle?
Vad får dig att tro att de ska vilja det?
Studenten är något man får uppleva en gång och då vill man ha båda siuna föräldrar med.
Om du väljer att strunta i det pga din nya så ska du inte förvänta dig att dina barn ska vilja komma och hälsa på dig sen.
Speciellt inte om du tänker bjuda hem den till ditt och dtítt nyas hem.
De vill nog inte träffa henne heller.
När det gäller ditt ex så behöver du inte ens prata med henne eller träffa henne.
Men jag förstår inte varför det är ett problem när du egentligen vet att hon inte har med den där anmälan att göra?
Hur kan du ens ha lite förståelse för din nyas reaktion?
Om jag hade haft barn sedan tidigare och min man hade betett sig på samma sätt som din nya gör mot dig,då hade han inte blivit särskilt långvarig i mitt liv,kan jag säga.
Jag hade aldrig accepterat det!
Jag tycker du ska fråga din nya om hon hade accepterat att du vägrade henne kontakt med sitt barn.
Och om hon inte hade accepterat det,varför gör hon då så mot dig?
Vågar du fråga henne det?
Du kanske rentav skulle be henne att läsa den här tråden och låta henne få se andras syn på hennes beteende och be henne att själv skriva och förklara sig?
Det hade varit intressant att få höra hennes förklaring till sitt beteende.