Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-06 10:44:23 följande:
Det är rätt jag vet inte om exet gjort anmälan hon säger att hon inte gjort det men om hon inte gjort den så varför står då hennes namn i texten dvs att hon har uppgifter?
Nu är ändå anmälan nerlagd men det snackas på min nyas arbetsplats om denna anmälan
Det är den nya som hatar exet och som är svartsjuk på exet varför vet jag inte men det kanske brukar vara så?
Mitt ex var helt okontaktbar efter dödsfallen eller okontaktbar är fel ord, hon gick in i jobb, barnen osv och jag kände mej osynlig.
Och nej jag straffar inte barnet som tar studenten den nyas barn går ut ur skolan samma dag som den som tar studenten och jag kan inte klona mej plus att jag i nuläget inte kan träffa exet, vi hade bra kontakt fram till att min nya fick anmälan.
Det kanske är just det. Att ditt ex har uppgifter som gör att hennes namn står med i anmälan.
Det behöver inte betyda att det är hon som ligger bakom den.
Jag tycker inte att du ska döma henne så hårt utan att veta med säkrhet om det är hon som ligger bakom den.
Nej,det är inte normalt för fem öre att bete sig så som din nya gör. Det är sjukligt!
Du vet att hon hatar ditt ex.
Då borde du också veta att hon säkert griper alla halmstrån hon kan hitta för att försöka vända dig mot ditt ex.
Och hon verkar ju lyckas också med tanke på att du inte ens protesterar mot hennes anklagelser mot ditt ex.
Du borde känna ditt ex så pass bra att du vet om hon skulle göra en sådan anmälan och i så fall varför.
Ja,men det är ju det vi har diskuterat förut.
Hon befann sig i djup sorg och var säkert deprimerad.
Då kan man inte kräva att få uppmärksamhet,sex osv under den tiden.
Jo,du straffar barnet genom att du hellre väljer att gå på din nyas barns avslutning istället för på ditt eget barns student!
Du väljer alltså att lyssna på din nyas svartsjuka påhitt framför dina egna barns mor?
Är det verkligen värt att riskera din relation med dina barn pga något som din nya TROR att ditt ex har gjort?
Är du en man eller en mes? Jag skulle säga det sistnämnda!