• Pira

BF 2016 i Göteborg med omnejd

Finns det fler än jag som bor i Göteborgsområdet och väntar bebis 2016? Kanske är det ditt första, eller så har du fler sedan tidigare. Oavsett så vore det roligt att starta en tråd där vi kan följa varandra och kanske träffas, både nu under graviditeten med de små längre fram :)

Jag kallar mig Pira, är 35 år och bor i Mölndal. Jag väntar vårt tredje barn. Våra stora är 14 respektive (snart) 8 år och det ska bli spännande att börja om igen.

Vår bebis beräknas i slutet av Juni.

Här delar jag med mig av tankar kring graviditet och annat. Välkommen! egosidan.blogg.se/
  • Svar på tråden BF 2016 i Göteborg med omnejd
  • HonanHöna
    Milleman skrev 2016-04-13 14:16:32 följande:

Idag kom vår Tuva till världen!!! :D

Jätte grattis!!!! :)
  • Pira

Å grattis! Blev det enligt planerat eller kom hon av sig självt? 

Grattiskram till er alla!

Här delar jag med mig av tankar kring graviditet och annat. Välkommen! egosidan.blogg.se/
  • Milleman
    Pira skrev 2016-04-13 18:18:03 följande:

Å grattis! Blev det enligt planerat eller kom hon av sig självt? 

Grattiskram till er alla!

Tack!! Det blev enligt planerna! :)
  • Timoteja

Grattis! ????
  • Timoteja

Grattis! <3

(Utan frågetecken, glömmer alltid att man inte kan göra emojis)
  • Curlingmorsan

Stort grattis! Hoppas ni båda mår bra!
  • Milleman

Tack alla! Vi mår bra, om än trötta. Storebror på snart 5 år har räknat ner till denna dagen och vaknade 2.30 inatt och var så förväntansfull så han inte somnade om förrän 4.30 :P lite frustrerande haha...
    Jag har lite ont i magen men min man är med på BB och får sköta det mesta :)

• HonanHöna
    Milleman skrev 2016-04-13 21:34:40 följande:

Tack alla! Vi mår bra, om än trötta. Storebror på snart 5 år har räknat ner till denna dagen och vaknade 2.30 inatt och var så förväntansfull så han inte somnade om förrän 4.30 :P lite frustrerande haha...

Åh gu va söt :) vill också att lin ska komma nu hihi! Stort grattis igen!
  • Pira
    Milleman skrev 2016-04-13 21:34:40 följande:

En sådan sötis!

Hur mår ni?

• Milleman
    Pira skrev 2016-04-16 16:41:18 följande:

En sådan sötis!

Hur mår ni?

Vi mår bra. Jag har ont efter snittet men inte värre än att jag kan ligga i soffan och ha hand om Tuva där och mannen får va den som hämtar mat och går runt och vaggar henne :)
    Här kan man följa oss www.hannasfotoliv.blogg.se
Svar på tråden BF 2016 i Göteborg med omnejd