• Pira

BF 2016 i Göteborg med omnejd

Finns det fler än jag som bor i Göteborgsområdet och väntar bebis 2016? Kanske är det ditt första, eller så har du fler sedan tidigare. Oavsett så vore det roligt att starta en tråd där vi kan följa varandra och kanske träffas, både nu under graviditeten med de små längre fram :)

Jag kallar mig Pira, är 35 år och bor i Mölndal. Jag väntar vårt tredje barn. Våra stora är 14 respektive (snart) 8 år och det ska bli spännande att börja om igen.

Vår bebis beräknas i slutet av Juni.

Här delar jag med mig av tankar kring graviditet och annat. Välkommen! egosidan.blogg.se/
  • Svar på tråden BF 2016 i Göteborg med omnejd
  • Pira
    Milleman skrev 2016-04-10 18:54:22 följande:
    Nä mer som mensvärk nere i magen och ut i sidorna.
    Då är det nog på g snart :)
    Här delar jag med mig av tankar kring graviditet och annat. Välkommen! egosidan.blogg.se/
  • Milleman
    Pira skrev 2016-04-10 19:32:32 följande:
    Då är det nog på g snart :)
    Jag vill ju inte det :P har ju planerat snitt.
  • Pira
    Milleman skrev 2016-04-10 19:43:42 följande:

Jag vill ju inte det :P har ju planerat snitt.

Ja just det, nej då är det inte det ;)
  • Pira

Tack för senast Moorii :)

Vad gör ni alla?

Jag kollar runt lite efter skötväska men vet inte vad jag/vi ska ha. Vet att du Moorii köpte den på stadium, men vad finns mer? 

• Moorii
    Pira skrev 2016-04-13 09:43:33 följande:

Tack för senast Moorii :)

Vad gör ni alla?

Jag kollar runt lite efter skötväska men vet inte vad jag/vi ska ha. Vet att du Moorii köpte den på stadium, men vad finns mer? 

Tack själv :)

Haha, ja, det gick som det gick. Jag köpte den, men kände att jag ändå ville ha en med massa fack osv, men vill helst inte lägga 600+ kr på det.. Har skaffat den där wish appen, där hittade jag en fin för 115 kr inklusive frakt, så nu hoppas jag att den är bra ;) borde ha förstått att det skulle sluta så!

Annars är det väl se vanliga sidorna på nätet som har, jollyroom.se och lekmer.se tex.
  • Pira
    Moorii skrev 2016-04-13 10:48:13 följande:
    Tack själv :)

Haha, ja, det gick som det gick. Jag köpte den, men kände att jag ändå ville ha en med massa fack osv, men vill helst inte lägga 600+ kr på det.. Har skaffat den där wish appen, där hittade jag en fin för 115 kr inklusive frakt, så nu hoppas jag att den är bra ;) borde ha förstått att det skulle sluta så!

Annars är det väl se vanliga sidorna på nätet som har, jollyroom.se och lekmer.se tex.

Ja det är smarta de där wish ;) Man kan köpa direkt ifrån Kina själv om man vill, ännu billigare. Men samtidigt kanske det känns säkrare så här.

Ja lagom med fack vill jag ha.Det är ganska käckt :)

• Moorii
    Milleman skrev 2016-04-13 14:16:32 följande:

Idag kom vår Tuva till världen!!! :D

Oj, redan! Stort grattis!! :D hur mår ni?
  • Milleman
    Moorii skrev 2016-04-13 14:18:15 följande:
    Oj, redan! Stort grattis!! :D hur mår ni?
    Tack!! :) vecka 38+2 blev det. Hon vägde 3920 g och var 51 cm lång! Vi mår bra! Är på bb nu och ska väl bara vila och lära känna varandra.
  • Moorii
    Milleman skrev 2016-04-13 14:21:21 följande:

Tack!! :) vecka 38+2 blev det. Hon vägde 3920 g och var 51 cm lång! Vi mår bra! Är på bb nu och ska väl bara vila och lära känna varandra.

Så mysigt :) så skönt att allt gick bra! Ta hand om er <3
Svar på tråden BF 2016 i Göteborg med omnejd