• Pira

BF 2016 i Göteborg med omnejd

Finns det fler än jag som bor i Göteborgsområdet och väntar bebis 2016? Kanske är det ditt första, eller så har du fler sedan tidigare. Oavsett så vore det roligt att starta en tråd där vi kan följa varandra och kanske träffas, både nu under graviditeten med de små längre fram :)

Jag kallar mig Pira, är 35 år och bor i Mölndal. Jag väntar vårt tredje barn. Våra stora är 14 respektive (snart) 8 år och det ska bli spännande att börja om igen.

Vår bebis beräknas i slutet av Juni.

Här delar jag med mig av tankar kring graviditet och annat. Välkommen! egosidan.blogg.se/
  • Svar på tråden BF 2016 i Göteborg med omnejd
  • Milleman
    Moorii skrev 2016-03-19 15:24:37 följande:

Ingen här i gruppen som bor i Tuve? Eller i närheten? :)

Vi bor i Bjurslätt, så hisingsparken emellan :)
  • Moorii

Ja, vi är ju nära varandra allihop egentligen ^^ börjar lura lite på om vi ska ses snart ett gäng, hade varit så kul att prata med er i verkligheten!

• Mamman2015

Jag bor i östra Göteborg och fick mitt andra barn för två veckor sen :) har också en tjej på 14.5 månader!

• Milleman
    Moorii skrev 2016-03-19 20:59:12 följande:

Ja, vi är ju nära varandra allihop egentligen ^^ börjar lura lite på om vi ska ses snart ett gäng, hade varit så kul att prata med er i verkligheten!

Jag är typ sprickfärdig. Jag kanske får hänga på med bebis i famnen sen istället :P
  • Moorii
    Linamavis skrev 2016-03-19 21:02:55 följande:

Jag bor i östra Göteborg och fick mitt andra barn för två veckor sen :) har också en tjej på 14.5 månader!

Grattis till lilla bebisen! :)
    Milleman skrev 2016-03-19 21:03:50 följande:

Jag är typ sprickfärdig. Jag kanske får hänga på med bebis i famnen sen istället :P

Ja, det är klart! :) när är bf?
  • Milleman
    Moorii skrev 2016-03-19 21:13:39 följande:
    Grattis till lilla bebisen! :)
    Milleman skrev 2016-03-19 21:03:50 följande:

Ja, det är klart! :) när är bf?
    Den 24/4. Hoppas att jag slipper gå ända dit dock. Har blivit väldigt tjock sista dagarna och det är tungt :O
  • Curlingmorsan
    Milleman skrev 2016-03-19 21:22:19 följande:
    Den 24/4. Hoppas att jag slipper gå ända dit dock. Har blivit väldigt tjock sista dagarna och det är tungt :O
    Åhh va spännande, det är ju inte alls långt kvar! :)
  • Milleman
    Curlingmorsan skrev 2016-03-20 22:01:11 följande:
    Åhh va spännande, det är ju inte alls långt kvar! :)
    Nej det har gått snabbt denna gången :) vore ju himla kul om hon kommer nån vecka innan ;) et känns konstigt, skrämmande, overkligt och underbart att veta att hon kan komma om typ 4 veckor.
  • Curlingmorsan

Hur har ni andra gjort, har ni tagit reda på om det är en kille eller tjej där inne i magen? Vi ska på RUL om 1 vecka och hoppas få veta då. Blir lite lättare att köpa saker då tycker jag. Men lite osäker på hur säkert det är att se könet så här tidigt? Tror jag var i v 26 eller 28 när vi kollade könet på min son. Men det är klart det är ju 9år sedan, tekniken har väl blivit bättre kanske. :)

Svar på tråden BF 2016 i Göteborg med omnejd