Curlingmorsan skrev 2016-03-29 21:07:35 följande:
Idag var vi på RUL. Allt såg bra ut men bebis låg så BM kunde inte se de tre kärlen i hjärtat ordentligt. Så vi ska tillbaks nästa torsdag. Hoppas få några bra bilder då också för det kunde vi inte få idag. Men vi kunde se att det var en liten Sixten där inne.:)
Vad skönt! :) vilken buse att inte ligga rätt så hon kunde se och ni kunde få bilder! Åh, Sixten hade vi nog döpt våran son till om det inte vore för att en gammal klasskompis från högstadiet, och dessutom min nemesis, snodde det namnet för nåt år sen. Nu väntar hon barn igen, typ två veckor innan mig, så denna gång ska jag blocka hennes uppdateringar i god tid så hon inte sabbar namnen vi har valt nu :P jättefint namn iallafall!
Idag blev jag sjukskriven på 100 % fram tills min graviditetspenning kickar in, så om det är någon som har tråkigt om dagarna eller bara är allmänt sällskapssjuk så ses jag gärna på en kaffe eller så! I övrigt har jag lånat gravidböcker och köpt lite sytråd till mina projekt så jag ska ha något att pyssla med om dagarna. Kommer bli sjukt rastlös, men mycket hellre det än att jobba med den här smärtan!
Hur mår ni andra?