Konstatera skrev 2016-08-19 10:49:59 följande:
Tydligen höll Trump ett mycket hyllat tal inatt. Bla ska han visat genuin ånger och erkänt att han ibland sagt dumma saker. Genialiskt! Den nya kampanjledningen är inte dum. Trump behöver bli mottaglig för independents. Trump behöver också sluta tala så mycket om sig själv, utan istället på ett underhållande vis lyfta fram Clintons uselhet. Detta är kampanjens taktik. Gillar också att han riktar fokus mot minoriteter. "Vote for Me, you have nothing to lose"-retoriken går hem, då det är helt sant.
Trump har följt denna idé i tre hyllade tal på taken. Håller han vid detta så blir han president. Oddset på bet365 att Trump blir president har sjunkit från 5,2 till 4,7 efter denna vecka. Vi talar om en vändning. Själv har jag Trump till oddset 20/1 då jag är utmärkt på att förutse trender i vår samtid och därför alltid tidigt ute. Men bättre sent en aldrig. Sätt in en slant vetja!
Trump har detta i sin hand. Hoppas inte sabbar detta nu bara!
Kan du hitta felet i ditt resonemang i inlägget - en logisk kullerbytta, kan jag tipsa om.
Konstatera skrev 2016-08-19 10:53:25 följande:
Håll dig till teleprompters i talen. Uppenbarligen en mycket skicklig talare och därtill kompetenta manusförfattare. Sedan finns det utrymme för att gå bananas i debatterna. Idén är tydlig!
Ni Clinton-älskare. Jag är ledsen, men Trump har ett vinnande koncept i detta nu!
Så du tycker att han är en skicklig uppläsare av färdigskrivna manus, frågan är om hela hans målgrupp anser det. Det tror inte jag.
Konstatera skrev 2016-08-19 10:56:24 följande:
Joben riktig dåre. Han fick dock kicken. Tyder på god fingertoppskänsla!
Minns du Reinfeldt första kulturminister,
Cecilia Stegö Chilo, som fick gå efter en dryg vecka. Samma fingertoppskänsla som hos Trump som sparkar sin kampanjchef