Konstatera skrev 2016-07-25 20:51:59 följande:
Ett litet tillägg, då jag förstod att du blev mycket upprörd över benämningen kärringen. Min innebörd är att Clinton är en mycket feg politiker. Även därför jag adderade gammal (kärring).
Du får läsa på om betydelsen av ordet kärring. Och yes, jag tycker att hon är en gammal feg tant som med stor cynism försöker sopa landets problem under mattan.
Du som älskar att googla på finurliga ting, kan för övrigt ta och googla Familjeliv+Konstatera+Hilary Clinton varpå du kommer se att jag använder hennes fullständiga namn på en frekvent basis.
Sådär. Hoppas du inte blev allt för kränkt. Ha det fint!
För övrigt i kölvattnet av att 19 000 tusen mejl just publicerades, påstår nu Wikileaks grundare Julian Assange att mer mindre smickrande avslöjanden är på ingång. Hajp eller inte, vi får se. Ett som är säkert är ... Trump har ett enormt momentum.
silenceisconsent.net/breaking-wikileaks-found.../#sthash.QabdhqUz.dpbs
Nej, jag blev inte upprörd.
Jag bara noterade att du är så upprörd att du kallar Hillary Clinton "kärringen", när du inte kallar henne Goldman Sachs eller påstår att hennes politik är extremistisk.
Du vet. Det finns alltid alternativa förklaringar, det kan ju rentav vara så att hon inte är en extremist och att den som röstar på henne inte röstar på ett företag som för övrigt tillhör många nazisters främsta hatobjekt - upprördheten och invektiven kan helt och hållet ha sitt ursprung i betraktarens syn på omvärlden och sig själv.
Jag tycker det är befriande skönt när sådana som du blir så upprörda att ni visar vad ni står politiskt.