• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Treansresa

Tack för Alla grattis! Känns helt overkligt!

• frestelsen

Hur många av er vill ha fler barn?

Asså jag är sugen som fan men vet inte om jag pallar en graviditet om den ska va så jobbig som med Wilde..

Sen tog de ju 3 år att göra han med..

• happylife
    frestelsen skrev 2017-07-07 09:16:00 följande:

Asså jag är sugen som fan men vet inte om jag pallar en graviditet om den ska va så jobbig som med Wilde..

Hm jag ville ha två innan min bebis kom men nu känner jag att jag inte pallar haha! Ändrar mig säkert dock...mannen har två barn så vi har fullt upp om man säger så...
  • Treansresa

Hör är det också stopp nu. Jag hade två sedan innan och sambon 3 så detta blev nr 6 i skaran totalt men första gemensamma. Sambon ska knipsa sig till vintern som det ser ut:)
  • pugsnotdrugs

Vår plan är att vara nöjda med ett barn, eftersom det tagit så lång tid att få det första:)
  • Erla

Vill gärna ha två barn och med tanke på hur lätt graviditeten har varit hittills känns det som att vi absolut vill ha ett till. MEN vi har ju inte träffat bebisen än och jag antar att våra känslor kan ändras när bebisen väl anländer :) kan ju vara så att ett barn blir tillräckligt för oss ^^
  • Erla

Måste bara skriva av mig lite. Är så otroligt frustrerad! Beställde ett babynest av en lokal, hobbysömerska då en vän till mig rekommenderade henne. Beställde i april och fick i mitten på juni veta att det var färdigt. Hon skulle skicka det, men inget nest har kommit och det är omöjligt att få kontakt med henne nu. Är så besviken och stressad då hon självklart inte ville sy upp ett nest utan att ta betalt i förskott. Funderar på att åka hem till henne och knacka på dörren, men känns lite smått hysteriskt på något vis. Det är ju ändå ca 5 veckor kvar tills bebisen är beräknad. Hur hade ni gjort?

• ohhello

Jag har ju en dröm om 4-5 barn... väntar andra nu, mannen har gått med på 4 men är nog rätt nöjd med två. Dottern fyller 2 år nu i slutet av juli & är i någon sorts kan-själv/trots-period och ibland känner jag bara "HJÄLP!!!! Vad har vi gett mig oss in på?!? Ska vi ha andra barnet NU?!" Men det blir nog bra & jag är nöjd med de barn vi får. :)
  • ohhello
    Erla skrev 2017-07-07 13:44:34 följande:

Måste bara skriva av mig lite. Är så otroligt frustrerad! Beställde ett babynest av en lokal, hobbysömerska då en vän till mig rekommenderade henne. Beställde i april och fick i mitten på juni veta att det var färdigt. Hon skulle skicka det, men inget nest har kommit och det är omöjligt att få kontakt med henne nu. Är så besviken och stressad då hon självklart inte ville sy upp ett nest utan att ta betalt i förskott. Funderar på att åka hem till henne och knacka på dörren, men känns lite smått hysteriskt på något vis. Det är ju ändå ca 5 veckor kvar tills bebisen är beräknad. Hur hade ni gjort?

Jag har förstått att posten haft lite bekymmer i Sverige de senaste veckorna så det kan ju vara så att det är på väg. Samtidigt tycker jag att det är oroväckande att hon inte går att få tag på.. men jag skulle tycka det var liiiite obehagligt att fara och knacka på - ta någon med dig isåfall!
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend