• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Loppan84
    pugsnotdrugs skrev 2017-06-24 15:48:32 följande:

Tack! Tog ett nytt test idag, ett som mäter från 100mlu, starkare än teststrecket till och med :) nä nu är jag nog gravid på riktigt :)

Sååå gravid! Stort grattis och trevlig resa. Tror inte du behöver oroa dig föe illamående än, vad jag kan komma ihåg så har ingen här inne åkt på det före vecka 7 <3
  • Loppan84
    frestelsen skrev 2017-06-16 06:22:33 följande:

Han kom 20:31. 3700 gram och 51 cm. Förlossningen tog 16 och en halv timme.. med 9 timmar utan smärtlindring och värkar varannan minut.. sen 1 misslyckad epidural..efter den lyckade epiduralen guuuud så skönt i flera timmar.. sen pang bom 3 krystvärkar och lille Wilde är ute:) bara 2 små stygn

Lite sent ute men stort grattis!! Vad skönt att allt gått så bra. Hoppas ni fått landa lite hemma nu <3
  • Treansresa
    ohhello skrev 2017-06-24 13:57:07 följande:

Älskar att vara gravid & jag är helt överlycklig över att få äran att bli mamma igen, MEN!: de här sista veckorna kan få gå jäkligt fort nu för jag vill bara skrika varje gång jag rör mig pga foglossning. Kan knappt sova pga alla sovställningar är obekväma - även om jag bullar upp kroppen med kuddar, kan knappt ta mig upp ut sängen, soffan eller ens en stol. Är SÅ TRÖTT på att ha ont mellan benen!!

Tur att det är max 10 veckor kvar. Förhoppningsvis bara 7. :/

Jag kan inte mer än att hålla med dig. Är riktigt less nu och smärtan tar kål på mig! Och just nu tycker jag dagarna bara degar sig fram. Men blir nog så då ja knappt sover så dygnen blir längre! Jag tycker bebisen kan ta o titta ut om en vecka!
  • Treansresa
    pugsnotdrugs skrev 2017-06-24 15:48:32 följande:

Tack! Tog ett nytt test idag, ett som mäter från 100mlu, starkare än teststrecket till och med :) nä nu är jag nog gravid på riktigt :)

Grattis:)
  • pugsnotdrugs
    eagle87 skrev 2017-06-24 20:45:20 följande:

Åh va skönt att du äntligen fick leteozol... jag testade 3 kurer men plussa inte blev sen gravid med pergo på första försöket...

Min son fyllde 8 mån i onsdags.... vi mår bra hade en förlossnings depression men börjar må bättte...

Va starka streck du fått nu :) försök O inte tänka pp MF O försök kanske boka in ett tidigt ul för O se hjärtslag så kan du vara mindre orolig. Hoppas du har en bra resa

Usch vad tråkigt med förlossninsdepression, men skönt att det blivit bättre :) har ni renoverat klart huset?

Jag har fått ett vul bokat den 18 juli för att kolla så det inte är fler än en bebis, så hoppas på hjärtslag då:)
  • pugsnotdrugs
    Malin 845 skrev 2017-06-25 09:38:33 följande:

Oj vad starkt! Försök att slappna av nu, och njut av att du är gravid :). Jag testade lite fram till v 7 då jag inte trodde på det, haha ;)

Har tagit mitt sista test idag, så nu är dom slut, ska försöka hålla mig nu och vänta in vul :)
  • pugsnotdrugs
    Loppan84 skrev 2017-06-25 09:52:53 följande:

Sååå gravid! Stort grattis och trevlig resa. Tror inte du behöver oroa dig föe illamående än, vad jag kan komma ihåg så har ingen här inne åkt på det före vecka 7 <3

Tack :) kommer vara 5+5 när jag åker hem så då hinner det nog inte komma, det blir skönt det:)
  • frestelsen
    Loppan84 skrev 2017-06-25 09:54:07 följande:

Lite sent ute men stort grattis!! Vad skönt att allt gått så bra. Hoppas ni fått landa lite hemma nu <3

Tack:) ja vi myser på här hemma:)
  • Treansresa

Idag har jag fått en rejäl undersökning av kroppen och det var så häftigt. Allt ser iallafall bra ut och mina blödningar förklaras bäst med näsblod fast från slemhinnorna där nere.

Men alltså att se bebisen på ultraljud var helt sjukt! Han fick riktigt fint läge på ansiktet så man såg tjocka kinder, en liten näsa, en gullig haka och en riktig pussmun! Vikten var nu 2961 gram och den är riktigt rörlig:) nu längtar jag bara ännu mer efter att få träffa denna älskade människa! 23 dagar kvar till bf.

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend