• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Treansresa
    frestelsen skrev 2017-07-02 09:09:21 följande:

Ja få en igångsättning:) hoppas de går med på det

frestelsen skrev 2017-07-02 09:09:21 följande:

Ja få en igångsättning:) hoppas de går med på det

Får svaret nu vid 10! Är nervös. Minuset är att jag är inte jättemogen så blir med ballong tror jag.
  • Erla
    Treansresa skrev 2017-07-01 19:29:31 följande:

Jag började blöda för 1.5 vecka sedan och har fortsatt småblöda sedan dess. Igår rann det dock blod efter benen och blöder fortfarande som en riktig mens. Så dom vill ej skicka hem mig ifall det är moderkakans Kant. Så nu ligger jag och rullar tummarna på förlossningen utan värkar eller något.

Jo den är svår att packa. Jag fick med för mycket grejer tror jag !

Men fy vad läskigt! Går det inte undersöka vårt blödningarna kommer ifrån?
  • Treansresa
    Erla skrev 2017-07-02 09:41:10 följande:

Men fy vad läskigt! Går det inte undersöka vårt blödningarna kommer ifrån?

Dom har gjort UL och vul och hittar inga blödningar. Är det kanten på moderkakan och det rinner direkt ut så syns det dock inte på ultraljud

Men nu är det klart. Blir igångsatt idag så senast tisdag vid lunch har jag bebisen här! Har den inte kommit tills dess så snittar dom
  • Erla
    Treansresa skrev 2017-07-02 09:50:03 följande:

Dom har gjort UL och vul och hittar inga blödningar. Är det kanten på moderkakan och det rinner direkt ut så syns det dock inte på ultraljud

Men nu är det klart. Blir igångsatt idag så senast tisdag vid lunch har jag bebisen här! Har den inte kommit tills dess så snittar dom

Åh vad spännande! Tänk att du väldigt snart har din lille bebis i famnen :D
  • frestelsen
    Treansresa skrev 2017-07-02 09:50:03 följande:

Skönt att de gör som du vill:) kämpa på och uppdatera när du orkar<3
  • Treansresa

Känns häftigt att vara pågång. Andra omgången tabletter nu. Sammandragningarna känns mer och mer men absolut inte nå annat än sammandragningar? ännu:)

Har en känsla att bebisen kommer tidigt imorgon bitti. :)

• frestelsen
    Treansresa skrev 2017-07-02 12:48:21 följande:

Känns häftigt att vara pågång. Andra omgången tabletter nu. Sammandragningarna känns mer och mer men absolut inte nå annat än sammandragningar? ännu:)

Åå så spännande:) jag längtar tillbaka till min fl gäst den va så jobbig. Är så magiskt att föda barn
  • Malin 845

Stort lycka till! :) <3
  • Mimipig

Så spännande! Lycka till!
  • Mimipig
    Erla skrev 2017-06-30 11:53:24 följande:

Kände en sån konstig värk på midsommarafton och blev nyfiken på om det var bebisen som fixerat sig. Frågade bm idag och visst var det så. Häftigt att man kan känna sånt, men tyckte det var så tidigt :P var i vecka 31+5 den dagen då jag hade värken. Går på söndag in i vecka 34 och känner bara att tiden springer iväg! Barnrummet är inte klart än ens. När har ni boat? Alla i min närhet tycker att det är konstigt att jag inte varit klar med allt för länge sedan... När packar man bb-väskan och vad ska finnas i den?

Morgonrock! Och varma strumpor. Fast jag födde i och för sig i ett nollgradigt mars... du kanske hellre vill ha en fläkt... öronproppar och läppsyl.
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend