• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • frestelsen
    Treansresa skrev 2017-06-26 21:04:15 följande:

Idag har jag fått en rejäl undersökning av kroppen och det var så häftigt. Allt ser iallafall bra ut och mina blödningar förklaras bäst med näsblod fast från slemhinnorna där nere.

Men alltså att se bebisen på ultraljud var helt sjukt! Han fick riktigt fint läge på ansiktet så man såg tjocka kinder, en liten näsa, en gullig haka och en riktig pussmun! Vikten var nu 2961 gram och den är riktigt rörlig:) nu längtar jag bara ännu mer efter att få träffa denna älskade människa! 23 dagar kvar till bf.

Härligt :) 23 dagar går snabbt:) sen sitter man o bara myser

• Treansresa
    frestelsen skrev 2017-06-27 10:19:26 följande:

Men vilken sötnos!!! Så vacker! Jag kan inte förstå att jag bara om några veckor ska få sitta och mysa med min egna:)

Går allt bra?
  • frestelsen
    Treansresa skrev 2017-06-27 10:21:07 följande:

Men vilken sötnos!!! Så vacker! Jag kan inte förstå att jag bara om några veckor ska få sitta och mysa med min egna:)

Går allt bra?

Allt går bra:) haft lite jobbigt med amning men går bättre o bättre:)
  • ohhello

Åh! Blir så bebissugen när jag ser sådana där små godingar! <3_<3
  • Malin 845
    pugsnotdrugs skrev 2017-06-26 03:30:49 följande:
    Har tagit mitt sista test idag, så nu är dom slut, ska försöka hålla mig nu och vänta in vul :)
    Bra idé! :) när har du vul?
  • Malin 845
    Åh så fin! Hur mycket vägde han och hur lång var han? :)
  • Malin 845
    Treansresa skrev 2017-06-26 21:04:15 följande:

Idag har jag fått en rejäl undersökning av kroppen och det var så häftigt. Allt ser iallafall bra ut och mina blödningar förklaras bäst med näsblod fast från slemhinnorna där nere.

Men alltså att se bebisen på ultraljud var helt sjukt! Han fick riktigt fint läge på ansiktet så man såg tjocka kinder, en liten näsa, en gullig haka och en riktig pussmun! Vikten var nu 2961 gram och den är riktigt rörlig:) nu längtar jag bara ännu mer efter att få träffa denna älskade människa! 23 dagar kvar till bf.

Vad underbart med ultraljudet! Förstår att du längtar ännu mer :). Skönt att det inte är värre än att det är slemhinnorna som blöder lite!

Är så avundsjuk på er som har bf så snart, är 124 långa dagar kvar här, haha :)
  • Malin 845
    ohhello skrev 2017-06-27 19:36:17 följande:
    Åh! Blir så bebissugen när jag ser sådana där små godingar! <3_<3
    När har du bf nu igen? :)
  • ohhello
    Malin 845 skrev 2017-06-27 19:47:57 följande:

När har du bf nu igen? :)

Om 68 dagar, 3/9. Men kan hända att jag blir igångsatt tidigare beroende på hur bebisen växer (hon var lite stor sist på tillväxtultraljudet, ska åka och titta igen om 2 veckor).

Har börjat längta på riktigt nu och vill bara börja boa! Bebiskläderna efter första dottern är iallafall sorterade och tvättade. :D
  • pugsnotdrugs
    Malin 845 skrev 2017-06-27 19:44:02 följande:
    Bra idé! :) när har du vul?
    Den 18juli så i v7+6 så då borde ett hjärta synas  :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend