• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • frestelsen
    Malin 845 skrev 2017-06-27 19:44:40 följande:

Åh så fin! Hur mycket vägde han och hur lång var han? :)

3700 g och 51cm:)
  • frestelsen
    ohhello skrev 2017-06-27 19:36:17 följande:

Åh! Blir så bebissugen när jag ser sådana där små godingar! <3_<3

Ja :) jag vill typ ha en till nu;)
  • ohhello
    frestelsen skrev 2017-06-28 13:31:13 följande:

Ja :) jag vill typ ha en till nu;)

Haha! Så kände jag också någon vecka efter förlossningen med dottern! Nu är jag glad över att hon snart fyller två och är någorlunda självständig innan lillasyster kommer. :)
  • frestelsen
    ohhello skrev 2017-06-28 13:41:02 följande:

Haha! Så kände jag också någon vecka efter förlossningen med dottern! Nu är jag glad över att hon snart fyller två och är någorlunda självständig innan lillasyster kommer. :)

Sant:) min dotter är 16 haha så får se om de blir fler barn nu. Jag är 35 o maken 42 så kanske inte hinner fler.

Kommer nog inte tempa o sånt men gör ju inte abort
  • ohhello
    frestelsen skrev 2017-06-28 16:22:16 följande:

Sant:) min dotter är 16 haha så får se om de blir fler barn nu. Jag är 35 o maken 42 så kanske inte hinner fler.

Kommer nog inte tempa o sånt men gör ju inte abort

Hinner och hinner :)

Min svägerska fyllde just 42 & fick första barnet.

Själv har jag satt en gräns, jag vill inte ha fler barn efter 36. Så jag hoppas att vi får våra fyra "planerade" barn innan dess - men jag kommer vara nöjd med två jag (snart) har om det inte händer.
  • Mimipig
    frestelsen skrev 2017-06-27 10:19:26 följande:

Härligt :) 23 dagar går snabbt:) sen sitter man o bara myser

Ååååh, vilken godbit!
  • Malin 845
    ohhello skrev 2017-06-27 20:10:00 följande:
    Om 68 dagar, 3/9. Men kan hända att jag blir igångsatt tidigare beroende på hur bebisen växer (hon var lite stor sist på tillväxtultraljudet, ska åka och titta igen om 2 veckor).

Har börjat längta på riktigt nu och vill bara börja boa! Bebiskläderna efter första dottern är iallafall sorterade och tvättade. :D
    Åh det närmar sig! :). Skönt att slippa gå över tiden iallafall :). Bra att de håller koll på så hon inte är för stor. Men hur ser de nu att hon är stor? Är det SF måttet de går efter?
    Så mysigt att göra iordning med bebiskläderna! Har själv köpt en del, men blir ett något större inköp på gekås om en månad ;)
  • Malin 845
    pugsnotdrugs skrev 2017-06-27 22:18:58 följande:
    Den 18juli så i v7+6 så då borde ett hjärta synas  :)
    Ja det borde absolut synas! :)
    På vår lila tjej syndes det tydligt i v 7+4, och vi såg till och med att hon rörde på sig lite :)
  • Malin 845
    frestelsen skrev 2017-06-28 13:28:12 följande:
    3700 g och 51cm:)
    Ett riktig liten godbit :). Han är så fin! :)
  • Treansresa

Nu känns det som att det närmar sig! Äntligen är dagen 37+0 här imorgon. Får hoppas bebisen kommer ut nästa vecka då sambon är ledig. Mina andra har ju kommit 37+0 och 37+4.

Tror dock att jag håller på att bli sjuk nu:( illamående, frossa, ingen matlust och en konstig känsla i kroppen! Hoppas inte bebis kommer förens energin är tillbaka

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend