Gravida från Tempar/Fertility Friend
Han är här! Föddes strax efter kl 13 och vägde 3400 g och 50 cm lång. Allt gick jättebra så nu är vi på bb.
Han är här! Föddes strax efter kl 13 och vägde 3400 g och 50 cm lång. Allt gick jättebra så nu är vi på bb.
Hej
Förlåt för sen uppdatering, men är inne i bebisbubblan;)
I onsdags den 3/5 kom vår tilltös till världen. 3655 g och 51 cm lång. Äntligen är hon här och vi är så kära i henne!
Jag har läst här enda sedan november men inte vågar skriva förens nu på slutet. Var med i tempartråden bara en kort stund.
Väntar en liten 19/7 och är min tredje/sambons fjärde. Är i 29+3 idag.
Får man hoppa in här med er eller är det för sent?:)
Det är klart du får!! välkommen
Spännande! Är det er första gemensamma?
Hur mår du/hur har du mått i graviditeten?
Tack vad söt ni är:) imorgon är det äntligen bm besök igen.skulle ha varit iväg förra veckan men hon var sjuk:(
Okej, kul att få en gemensam liten sladdis blir sladdis här med, min mans barn är 7 och 9 år. Vad skönt att få må bättre denna gång! Otroligt hur graviditeter hos samma kvinna kan skilja sig så mycket åt!
Surt när bm flyttar besöket såmlåmgt bort, man längtar ju till dem.
Jag ska till bm 11.30, blir spännande att se vad mitt SF mått ligger på samt om hon fixerat sig, har nästan känts som hon gjort de för det har ilat ordentligt senaste dagarna! Vi får se
Ja precis min första
Klar hos BM, faktiskt förvånad - hon är fixerad! Startklar lågt och fint blodtryck och fina hjärtljud etc. Nästa tid hos BM är jag 40+0 så hoppas slippa den
Är i vecka 15+0, och rul är om 27 dagar (4 veckor), alltså ca 100 år ;)
Jag mår bra, är inte lika trött sen jag började med järntabletterna :). Hade superlågt järn så det behövdes :).
Åååå vad jag hoppas nåt är på G här snart!! Har fått lite fler förvärkar men alltså det är fortfarande bara några per dag. Där emellan har jag molvärk och ilningar, känns som hon gnussar runt huvudet nedåt typ. Tidigare var förvärkarna endast kväll å natt men idag har jag haft några st dagtid också...kom igen nu då!! Hur mår ni andra?
Ja gör de tack jag är redo!!
Vad skönt att allt såg bra ut, alltid skönt segt med tre veckor mellan besöken tyckte jag. Nu har jag varannan när de närmar sig men skulle gärna gå varje vecka =P